Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Jag kan förklara för dig felet med dina rättningar Pelle, inte för att jag egentligen tror att du kommer att förstå men jag kan ju försöka.
Det faktum att du aldrig varit i närheten av högre utbildning utan bara läst nån bok på egen hand gör att du har noll koll på hur det du har läst ska användas och framförallt NÄR det ska användas.
I samband med att du också har svårt att förstå vad andra egentligen skriver uppstår ständigt såna uppenbara tokigheter som att du försöker rätta nån från noll procent till noll procent eller börjar pladdra distributionsanalyser och kohortstudier och när någon beskriver sina erfarenheter på ett diskussionsforum.
Det blir liksom samma sak varje gång du kommer in och ska ”rätta” någon.
Vänligen peka ut (citera) ett konkret exempel här på forumet som inte är en strawman som tydligt illustrerar att jag har noll koll. Du får en chans.
När ni har fel så försöker ni nedvärdera era motståndare.
Men du ska få en chans av mig. Go ahead. Visa nu hur jag har resonerat statistiskt felaktigt.
Den som har noll koll är den som rättar, inte den som blir rättad. Det är alltså din logik?
Ditt enda syfte på det här forumet är att provocera.
Om jag inte får ett konkret tydligt exempel på något som jag har förstått fel (ingen strawman) så är det sista gången du och jag har en dialog på den här sidan.