Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Och precis där gick du över gränsen. Jag hoppas verkligen att Jocke läser detta.
Lämna hans barn utanför!!
Du litar ju bara på fakta men jag ser bara en idiotisk åsikt om ett litet barn.
Jag skriver till dig igen bara för att din kommentar gör mig så jävla arg.
Att ha ett avvikande beteende = beteenden som bryter mot sociala normer är inget negativt eller dåligt. Oftast är det beteenden som bryter mot sociala normer som är symtom på tex adhd, autism och liknande, det är inget fel på att ha såna beteenden!
Nästan alla barn har någongång i sin uppväxt uppvisat ett beteenden som bryter mot sociala normer.
Och att försöka tabu belägga att söka vård för att ta reda på varför ens barn visar ett beteenden som bryter mot sociala normer, som om det vore något skamligt eller fel är bara vidrigt.
Att du ser negativt på avvikande beteenden = beteenden som bryter mot sociala normer är vidrigt.
Och att du ser negativt på att försöka ta reda på varför ens barn har avvikande beteende är vidrigt.
Jocke får gärna läsa min kommentar, jag tror inte jocke ser något problem med folk som har beteenden som bryter mot sociala normer, jag tror inte heller han ser problem med att försöka ta reda på varför och ifall man kan hjälpa eller underlätta för barnet på något sätt. Det är nog du som ser problem med det.
Om jocke stör sig att man pratar om den information Jocke sprider så kanske han ska tänka på vad han sprider. Och intressant isåfall att ni reagerade på min kommentar och inte de andra användarna som började hela diskussionen om det Jocke sa i sin podd