2025-05-19, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och omvänt om vi räknar bort allt som kvinnor är bättre på så är män bäst på allt.

Ja, och om vi räknar bort alla de andra lagen så leder Värnamo allsvenskan i fotboll.

Genialt. Att ingen har tänkt på detta innan. Lupac borde få nobelpris för sin revolutionerade upptäckt.
Citera
2025-05-19, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Om vi räknar bort allt som män är bättre på så är kvinnor minst lika bra på allt
Citat:
Ja, och om vi räknar bort alla de andra lagen så leder Värnamo allsvenskan i fotboll.

Genialt. Att ingen har tänkt på detta innan. Lupac borde få nobelpris för sin revolutionerade upptäckt.
Fast nu tror jag Lupac tänkte på att män generellt inte är bättre på sport än kvinnor, utan enbart på sporter som kräver styrka och explosivitet.
Citera
2025-05-19, 21:42
Medlem
Citat:
Fast nu tror jag Lupac tänkte på att män generellt inte är bättre på sport än kvinnor, utan enbart på sporter som kräver styrka och explosivitet.

Ja, exakt. Om man räknar bort det som gör män bättre så är kvinnor lika bra.
Citera
2025-05-19, 21:44
Avslutad
Citat:
Ja, exakt. Om man räknar bort det som gör män bättre så är kvinnor lika bra.
Ja, och om omvänt man räknar bort det som kvinnor gör bättre så är män lika bra.
Citera
2025-05-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ja, och om omvänt man räknar bort det som kvinnor gör bättre så är män lika bra.

Ja, och om man räknar bort sådant som explosivitet och muskelstyrka så är jag lika snabb som Usain Bolt.
Citera
2025-05-19, 21:52
Avslutad
Citat:
Ja, och om man räknar bort sådant som explosivitet och muskelstyrka så är jag lika snabb som Usain Bolt.
Eh, nej du är inte lika snabb som Usain Bolt oavsett hur du räknar.
Citera
2025-05-19, 22:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Men då har ju kvinnor jättemycket att jobba på om de blir upprörda över att de får mothugg när de själva är först de som går till personangrepp. Delar man ut ett slag (metafor) så får man ju förvänta sig minst ett tillbaka.

Att kalla någon för korkad är väldigt milt med tanke på hur du och Lupac har uttryckt er.

Nej, jag är ingen crybaby, däremot är jag en ganska stark debattör som utmanar det ni säger i den här tråden och det råkar bara vara som så att ni inte har en chans i en saklig diskussion och då kommer de fula personangreppen snabbt. När jag sedan har en hård ton tillbaka så börjar ni böla.

Saklig diskussion med trevlig ton --> feministisk omogenhet & personangrepp.
Hård ton tillbaka ifrån min sida blandat med saklighet --> bölande om att jag är taskig.

Jag tänker inte vara supertrevlig mot någon som har skrivit följande:

Merapi har också kört med personangrepp:

Men det är givetvis bekvämt att få smisk i en saklig diskussion och sedan börja gå till personangrepp och förvänta sig 0 gensvar ifrån män på forumet. Detta talar för att du saknar konsekvenstänk och inte verkar förstå enkla principer. Jag misstänker att du har en diagnos.

Behandla mig väl och jag är trevlig tillbaka. Men jag kommer inte ge vika i en saklig diskussion.

Pelle, du är ingen duktig debattör och ingen här är upprörd eller gråter. Jag kan knappt hålla mig för skratt när jag läser dina grandiosa utsvävningar om hur briljant du är. Dina verbala själv-avsugningar är på sin höjd..... pinsamma och patetiska.

Citat:
Så du drog slutsatsen att män är bäst på att våldta och mörda för att majoriteten av våldtäktsmän och mördare är män? Är detta verkligen din logik ?

Don't blame the messenger, enligt antifeministerna är män bäst på allt.
Citera
2025-05-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Pelle, du är ingen duktig debattör och ingen här är upprörd eller gråter. Jag kan knappt hålla mig för skratt när jag läser dina grandiosa utsvävningar om hur briljant du är. Dina verbala själv-avsugningar är på sin höjd..... pinsamma och patetiska.

Don't blame the messenger, enligt antifeministerna är män bäst på allt.

Det kan ju inte vara roligt att bli rättad av en dålig debattör som du anser det. Jo, dina personangrepp speglar din vekhet.
Citera
2025-05-19, 22:12
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja eller hur. Fullt förståeligt. En björn skulle ju aldrig påpeka de uppenbara bristerna i era statistikkunskaper t.ex. Inför en björn kan ni slänga ur er vilka idiotiska påståenden som helst utan att någonsin bli rättade eller tvingade att stå till svars för det. Män däremot är ju jättehemska och jättejobbiga eftersom de inte accepterar hjärndöda feministiska uträkningar och dessutom har mage att påpeka när ni använder statistika begrepp på felaktiga sätt som diskvalificerar era (ofta manshatiska) resonemang.

Så jag förstår att det är jobbigt att umgås med människor som är intellektuellt överlägsen en själv. Då är det lättare för er att umgås med en björn eftersom den har en intelligens lite mer i nivå med er egen

Du menar att människor som inte förstår vad en hypotetisk fråga/resonemang är skulle vara intellktuellt överlägsna en björn?
Citera
2025-05-19, 22:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det kan ju inte vara roligt att bli rättad av en dålig debattör som du anser det. Jo, dina personangrepp speglar din vekhet.

Sväljer du din egen sats också när du kommit i din mun? För att riktigt känna smaken av din egen helt otroliga briljans?

Du är troligen den första mannen nånsin som klarat av att göra två saker samtidigt. Både att suga av dig själv samtidigt som du lyckas skriva alla dina autistiska loopar på datorn.

Japp, enligt antifeministerna är män bäst på allt. Ge dem några månader till så kommer de vara bäst på att föda barn också.
Citera
2025-05-19, 22:23
Medlem
Citat:
Eh, nej du är inte lika snabb som Usain Bolt oavsett hur du räknar.

Eh, jo. Om vi räknar bort alla faktorer som gör honom snabbare än mig så är jag lika snabb som honom. Duh.
Citera
2025-05-19, 22:28
Avslutad
Citat:
Eh, jo. Om vi räknar bort alla faktorer som gör honom snabbare än mig så är jag lika snabb som honom. Duh.
Det var ett konstigt sätt att räkna. Varför ska vi räkna bort de faktorer som gör honom snabbare för att komma fram till att han inte är snabbare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in