Flashback bygger pepparkakshus!
2023-07-25, 04:20
Medlem
Made.to.suffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjocktvaken
Don't ask me questions or maybe you are a retard!
Eller n..... Nyfiken eller är du förundersökningsledare på riktigt eller på hobbynivå?
Förlåt inte ditt fel att du inte lärt dig bättre

https://anonfiles.com/R2Udf34cz4/IMG_0754_jpeg
Är bara en vanlig person se mig som en npc. Men du kanske inte är Erik?
Citera
2023-07-25, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Made.to.suffer
Jag är djävulen och en ängels avkomma och uppfostrad av satan
Citera
2023-07-25, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Made.to.suffer
Npc?
Jag är Pierre åska.
Tidigare Pierre Holmgren svensson
Citera
2024-06-28, 00:42
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Någon som känner till en Lars-Åke Nordström?
Kommer söderifrån och verkar vara i Övik lite stötvis, snackar skit om allt och alla, och är överdrivet inställsam.
Han har tydligen haft en relation med en syster till en som är tillsammans med en snut ifjol somras fick jag höra idag, detta kombinerat med att ingen verkar vilja ha med honom att göra, och att han kommer och går, tyder rätt starkt på att han är en Golare.

I bästa fall blåser han en och i värsta kommer Polisen och knackar på. 😫

Hahahaha jag läser din historia!
Jag vet mycket väl vem han är, han är varken kriminell längre eller har nått samröre med polisen. Han sköter sig och jobbar, har du gjort bort dej o därför har han satt dej på plats? Sluta snacka I tomteluvan. Mvh lasse-lus
Citera
2025-01-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edgard
F*gel, är det T*bias J*nss*n?
Berätta mer om denna Tobias?
Kört hårt med anabola o blåst upp sig, men vad gör han mer??
Citera
2025-01-20, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighterway
Niclas Anderss*n heter han. Vet att han bor söderut och har fått en unge. Han var en reko kille i ungdomen,men började trycka sterioder. Efter det gick det utför. Tror han fick 6år på kåken för rånet. Som sagt så blev han ett stolpskott som ville visa sig tuff.
En mycket bra kille. Känt honom sen 90 talet. Hamnade då snett som många andra men vem fasen hade tackat nej till ett erbjudande om några miljoner?!
Citera
2025-01-21, 18:50
Medlem
PeterMangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovikarenskapitel
Berätta mer om denna Tobias?
Kört hårt med anabola o blåst upp sig, men vad gör han mer??
Låt killen vara ifred, han är knappt ute längre och verkligen inte kriminell. Han var borta ett par år och var tydligen på behandling efter ett fängelsestraff frivilligt för att få träffa sin son när han kom hem och han skötte sig när han kom hem och vad jag hört så går det bra för honom fortfarande så folk kan växa upp och sluta men ni här verkar tro att om man en gång varit missbrukare är man alltid det. Ni är patetiska människor som skriver här!
Citera
2025-05-15, 10:13
Medlem
[quote=PeterMangs|90773061]
Låt killen vara ifred, han är knappt ute längre och verkligen inte kriminell. Han var borta ett par år och var tydligen på behandling efter ett fängelsestraff frivilligt för att få träffa sin son när han kom hem och han skötte sig när han kom hem och vad jag hört så går det bra för honom fortfarande så folk kan växa upp och sluta men ni här verkar tro att om man en gång varit missbrukare är man alltid det. Ni är patetiska människor som

Respekt till Tobias.
Idag en vinnare i mina ögon.
Citera
2025-05-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMangs
Låt killen vara ifred, han är knappt ute längre och verkligen inte kriminell. Han var borta ett par år och var tydligen på behandling efter ett fängelsestraff frivilligt för att få träffa sin son när han kom hem och han skötte sig när han kom hem och vad jag hört så går det bra för honom fortfarande så folk kan växa upp och sluta men ni här verkar tro att om man en gång varit missbrukare är man alltid det. Ni är patetiska människor som skriver här!

Han har tagit återfall sen han kom tillbaka. Var otrogen direkt mot mamman till hans barn och nu dejtar hon hans vän som är till och från i missbruk även han... men aa fågel ska ha varit ren nu på slutet men det lär inte hålla i sig längre, känt dom där länge
Citera
2025-05-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenuuu
Han har tagit återfall sen han kom tillbaka. Var otrogen direkt mot mamman till hans barn och nu dejtar hon hans vän som är till och från i missbruk även han... men aa fågel ska ha varit ren nu på slutet men det lär inte hålla i sig längre, känt dom där länge

Knappast bättre när han träffat en 4/5-barnsmorsa som återfallit åtagliga gånger med..
Citera
2025-05-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22
Knappast bättre när han träffat en 4/5-barnsmorsa som återfallit åtagliga gånger med..

Aa dom har ju missbrukat ihop inför hennes yngre barn.. visst att man inte kan rå för missbruksproblematik men det ska inte vara kring barn oavsett vad!
Citera
2025-05-19, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenuuu
Aa dom har ju missbrukat ihop inför hennes yngre barn.. visst att man inte kan rå för missbruksproblematik men det ska inte vara kring barn oavsett vad!

Menar du To*ias nu eller exet Ma**ias?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in