2025-05-18, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Är det nån som har koll på vad detta handlar om,EGENTLIGEN?? De kunde ju slängt ut Linus som out bara. Är det någon som kan göra en begriplig tidslinje,jag hänger inte med i alla turer. Jag lutar åt att det gick till exakt så som Linus skriver i sitt brev.
När jag läser Fup så agerade L själv utan att ta upp det i möte först med 81, därmed out..
Dessutom sökte L först till Mongols, vilket internationellt blir riktigt riktigt farligt ...
L visade sin lojalitet när han blev out Att vilja starta en ny klubb, som jag förstår så är man jävligt illa på det redan då
Citera
2025-05-18, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Ja och konstigt vore det om han inte ”BÖLAR”! Han har ju förlorat sitt barn på ett fruktansvärt sätt!
Tror mer att han visste om detta, därav inte komma i tid för en gångs skull...
Relationen mellan pappa och son har inte varit så bra som jag förstår...
Tror J blir plockad snart
Citera
2025-05-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
När jag läser Fup så agerade L själv utan att ta upp det i möte först med 81, därmed out..
Dessutom sökte L först till Mongols, vilket internationellt blir riktigt riktigt farligt ...
L visade sin lojalitet när han blev out Att vilja starta en ny klubb, som jag förstår så är man jävligt illa på det redan då
Ja att kontakta andra,rivaliserande klubbar,det köper jag att de blir lacka på. Men det var ju efter. Den här i drivningsgrejen hände ju innan,dessutom var Tjompen också delaktig,men han blev inte out? Jag fattar inte om det är som vissa skriver här,att 81 hela tiden låg bakom det här (och blandade in babbarna), det känns så jävla omständigt. De kunde bara slängt ut honom rakt av.?
Citera
2025-05-18, 12:52
Medlem
Citat:
Tror mer att han visste om detta, därav inte komma i tid för en gångs skull...
Relationen mellan pappa och son har inte varit så bra som jag förstår...
Tror J blir plockad snart
Svårare att plocka honom nu,Comanches är en stor klubb,med betydligt mer användbart kapital än gubbarna på berget.
Citera
2025-05-18, 13:07
Medlem
Göteborgarna är för klantiga. Varför går allt snett där? Ska dom försöka döda jocke så kommer nån till åka dit. Uteslutningarna har ju inte direkt varit lyckade.

Ser ju inte så bra ut för Blanco o co. Att inte deras plan att döda Linus och jocke skulle komma fram fram i ljuset var ju korkat.

Men de får ju sina märken iaf
Citera
2025-05-18, 15:14
Bannlyst
Citat:
Svårare att plocka honom nu,Comanches är en stor klubb,med betydligt mer användbart kapital än gubbarna på berget.
Tror jag inte då 81 är större, men frågan är om andra avdelningar visste om detta..
Citera
2025-05-18, 15:16
Medlem
Citat:

Därför Jocke har hämnats han son? Löjligt att tro att Jocke har backningen av tillräckligt många från Comanches då varken han eller Linus var medlemmar ens i Saturdarah.
Citera
2025-05-18, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ja att kontakta andra,rivaliserande klubbar,det köper jag att de blir lacka på. Men det var ju efter. Den här i drivningsgrejen hände ju innan,dessutom var Tjompen också delaktig,men han blev inte out? Jag fattar inte om det är som vissa skriver här,att 81 hela tiden låg bakom det här (och blandade in babbarna), det känns så jävla omständigt. De kunde bara slängt ut honom rakt av.?
L blev out och håller med dig..
L kunde löst detta med 81,. men valde att göra tvärtom..
Vilket visar på lojalitet till 81 inte fanns under alla dessa år..
Citera
2025-05-18, 15:27
Medlem
Citat:
Tror jag inte då 81 är större, men frågan är om andra avdelningar visste om detta..
Hur många av gubbarna i HA är redo att gå i krig tror du? De är mer försiktiga,o vill hellre tjäna pengar. Flera länder vill förbjuda vissa klubbar. Saturdarah redan borta,nu är snart Bandidos borta i Danmark. De börjar med de klubbar som har högst profil. Ska HA finnas kvar så lär de inte kosta på sig ett krig där de inte har nått att vinna.
Citera
2025-05-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Han säger själv att det är hans fel att sonen dog - och offerkoftegråter. Det är patetiskt. Sonen hade inte mycket till chans i livet med en sådan far.

När åtal väcktes gick samme person ut i media och gnällde över att han kommer att missa rättegången eftersom han satt häktad. Oskyldigt! häktad. Buhu.

SOS-samtalen var en fars att läsa. Tuffingarna visste inte vad HLR var, de efterfrågade snabb hjälp och alla var offer. Det blir patetiskt när individer och grupper som har som grej att leva utanför samhället med egna lagar, vill ta del av samhällets resurser och den lagstiftning de själva inte följer. Vare sig de är tvåhjulsgangsters eller sparkcykeltöntar. Plötsligt duger de samhällstesurser som de inte har varit med att betala skatt till. De anhöriga yrkar väl skadestånd i Attunda tingsrätt också.
Hur kunde han gnälla i media om han satt häktat??? Att de sedan i en chock situation inte jan HLR är väl inte så konstigt. Sedan hade det nog inte hjälpt eftersom de fega svinen satte kniven i halsen på honom så blodet bara sprutade. Hoppas verkligen att de anhöriga begär skadestånd för det är de värda. All heder till polisen som gjort ett sådant kanon jobb
Citera
2025-05-18, 15:50
Bannlyst
Citat:
Hur många av gubbarna i HA är redo att gå i krig tror du? De är mer försiktiga,o vill hellre tjäna pengar. Flera länder vill förbjuda vissa klubbar. Saturdarah redan borta,nu är snart Bandidos borta i Danmark. De börjar med de klubbar som har högst profil. Ska HA finnas kvar så lär de inte kosta på sig ett krig där de inte har nått att vinna.
Som 81 hållit på de senaste åren så är nog inte många kvar...
Jag undrar vad 184 säger om detta också...
Saturday är inte borta då de ändrade namn till commanches ..
Citera
2025-05-18, 16:45
Medlem
Citat:

Menar du att dom svenska comanches ska våga göra något?
Finns ingen i Sverige med någon power i denna klubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in