Nåja, om Sverige inte tar hem det här hoppas jag på Luxemburg, Tyskland eller Israel, men så länge inte Litauen eller Portugal på något outgrundligt sätt vinner kan jag nog sova gott inatt!
Sjukt uselt startfält den här gången! Är faktiskt förvånad över hur usla bidrag det är. Brukar vara förlåtande gentemot EV-låtar och ofta hittar man små guldklimpar som man kan gilla lite i smyg - men i år är det svårt. T o m kommentatorerna är trötta. Jag hejar naturligtvis på Kaj, men det var långt ifrån mina favoriter i den svenska uttagningen. Kul att de är favoriter dock. De andra favoriterna är däremot helt j*vla horribla imo. Österrike är den värsta pretentiösa skiten jag sett och hört på flera år. Frankrikes låt var meningslös och intetsägande. Finlands låt är bara en total katastrof och Nederländerna skräp var nog kvällens i särklass sämsta bidrag. Tyskan och polskan var snyggast ikväll, om man nu bryr sig om sånt.
Vi är alla förlorare och de här timmarna av våra liv får vi aldrig tillbaka. Kan man rösta på att ingen vinner ikväll och att vi passar priset vidare till nästa år?