Min favorit är nog Tyskland det är den jag lyssnar mest på men vet att den inte har en chans eftersom det är Tyskland men hoppas på topp 10 ändå. Men hoppas Sverige vinner för att jag är Svensk!
Tjejen från Luxemburg vill jag knulla analt. Israeltjejen vill jag spruta i och sedan fortsätta knulla. Milfen från Spanien knullar jag i fittan med en buttplug i analen. Storbritannien knullar jag en i taget. Älvorna från Lettland spänner jag fast och pentrerar med gurkor. Finländskan blir det bdsm med. Polskan kommer jag Gangbanga med vänner. Tyskan kommer jag knulla brutalt i omgångar. Schweiziska kommer jag penetrera med toblerone. Fransyskan kommer jag knulla medans hon får en baguette intryckt i analen och munnen. Albanskan kommer jag spruta ner och skick bild till hennes far.
Tjejen från Luxemburg vill jag knulla analt. Israeltjejen vill jag spruta i och sedan fortsätta knulla. Milfen från Spanien knullar jag i fittan med en buttplug i analen. Storbritannien knullar jag en i taget. Älvorna från Lettland spänner jag fast och pentrerar med gurkor. Finländskan blir det bdsm med. Polskan kommer jag Gangbanga med vänner. Tyskan kommer jag knulla brutalt i omgångar. Schweiziska kommer jag penetrera med toblerone. Fransyskan kommer jag knulla medans hon får en baguette intryckt i analen och munnen. Albanskan kommer jag spruta ner och skicka bild till hennes far.