2025-05-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Kvinnojourer i Sverige är lyx jämfört med Storbritannien. I Storbritannien hjälps familj och vänner åt, inte soc hela förbannade tiden som insverige r dom lägger sig i allas liv och ger folk problem istället när dom uppsöker hjälp. Så kvinnor jour och dylikt är riktigt illa i ett land som Storbritannien.
Det stämmer inte alls. UK har ett mycket välfungerande system.

Så tröttsamt med alla dessa fördomar. Månspetter satt där som en hetsig elak bitterfitta och samtliga engelsmän pratade om vänskap och kärlek samlade och vältaliga. Var fanns Ms vänner?
Senast redigerad av bazaar 2025-05-17 kl. 01:38.
Citera
2025-05-17, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Så du tror att Ms bandmedlemmar stöttar hans fullskaliga krig mot sin exfru, att undanhålla barnens pass, att kasta en 9- åring framför bussen? Förutsätter att de är läskunniga och om de är det har de alla möjligheter att ta in och förstå varför TR sökt som de gjort och varför HR nekar prövning.

Om dom är av samma skrot och korn, häng ut dom så vi vet vilka vi bör akta oss för…

Du har för höga tankar av missbrukare. Jag skrev redan tidigare att de inte har någon moralisk kompass. De har sålt sin själ till djävulen. Det enda de bryr sig om är var de kan få tag på nästa dos..
Citera
2025-05-17, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Så du tror att Ms bandmedlemmar stöttar hans fullskaliga krig mot sin exfru, att undanhålla barnens pass, att kasta en 9- åring framför bussen? Förutsätter att de är läskunniga och om de är det har de alla möjligheter att ta in och förstå varför TR sökt som de gjort och varför HR nekar prövning.

Om dom är av samma skrot och korn, häng ut dom så vi vet vilka vi bör akta oss för…
Finns ingen att akta sig för, finns absolut inget ensidigt krig och det där med att man kastar någon framför bussen när man bara säger som det är börjar bli tröttsamt. Ja, jag tror de stöttar honom.
Citera
2025-05-17, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag kommer också ihåg priset på huset. Vilket verkar ytterst modest med tanke på priserna därborta.

Måns inkomster blir ju begränsade nu när han inte tänker turnera något mera. Han kanske kommer att behöva underhåll av exfrun? 🤔

Någon kollade ju upp värdet på det huset dom bor/bodde i och det var värt ca 16 miljoner.

Så kan det bli.
Citera
2025-05-17, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Viktiga detaljer
Man kan inte bara svälja allt svammel från bägge parter
Utan se på FAKTA
Hade varit fint om det fanns nån självinsikt från både C och M

Kan bara hålla med dig men just nu är det ju så infekterat och många som blandar sig i !
Citera
2025-05-17, 01:17
Medlem
Här sägs inget om någon provperiod.

https://www.femina.se/intervju/ciara-mans-zelmerlow-lets-dance-melodifestivalen-familj-flytt/10684244
Citera
2025-05-17, 01:22
Medlem
Citat:
Jag kommer också ihåg priset på huset. Vilket verkar ytterst modest med tanke på priserna därborta.

Måns inkomster blir ju begränsade nu när han inte tänker turnera något mera. Han kanske kommer att behöva underhåll av exfrun? 🤔
Ja, knark är dyrt. Han har mycket rättegångskostnader och bådas advokater att pröjsa. I sin överklagan skrev han att Ciara skulle betala både hans och sina egna. Måns är van att få sin vilja fram och trodde han skulle köra över både Tings och Hovrätt. Nu borde han inse att han inte är maktfullkomlig. Som någon skrev här, från hero till zero.
Citera
2025-05-17, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ja, knark är dyrt. Han har mycket rättegångskostnader och bådas advokater att pröjsa. I sin överklagan skrev han att Ciara skulle betala både hans och sina egna. Måns är van att få sin vilja fram och trodde han skulle köra över både Tings och Hovrätt. Nu borde han inse att han inte är maktfullkomlig. Som någon skrev här, från hero till zero.

Han kan ju gråta 😭 lite - som han brukar göra när han förlorar..

Kanske Europadomstolen kan ta upp hans fall 😬
Citera
2025-05-17, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Kanske det faktiskt skulle vara värt att överväga... Om man tittar på hennes senaste story på Instagram verkar den också innehålla en bitande referens till MZ... igen. Och som vi också har sett där nyligen, verkar hon också ha de berömda narcissistiska flying apes: hennes mamma och Läckberg, till exempel, som delar ut några av samma delvis cyniska saker online på Instagram, direkt eller indirekt. Och när det gäller hennes mamma, inte bara sedan i går...
Det kan väl tyckas vara ett bättre sätt än att som Kluster Måns gråta ut i öppenhjärliga intervjuer ala' Paulo Roberto. Typ "jag ramlade på knarket råkade få in det i blodet-jag är ett offer för show business 🥺
Citera
2025-05-17, 02:13
Medlem
Hatabusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag har inte trott en sekund på att Månspetter själv valt att ställa in sommarturnen. Finns 2 alternativ.

1. Hans musiker och övriga kollegor vill inte turnera med golaren och arrangörerna vill inte heller ha
honom där efter nyheterna om droger, misshandel och otrohet. På Fårö var arrangören överlycklig
då det ställdes in och slapp betala för någon som inte var önskvärd.

2. Månspetter är så strategiskt och vill minska sina inkomster för att hoppas på ett stort underhålls-
bidrag av Ciara. Jag tror vad som helst om den människan så det skulle kunna vara så?

Främst tror jag på alternativ 1 då det vore uteslutet att hans gamla kollegor skulle vilja åka runt på turne med den labile Måns. Det är bara några gamla kärringar på facebook kvar som inte har en aning om hur deras gullgosse förvandlats till en pajas.

Har lyssnat på hela rättegången nu och det var som väntat. Helt sjukt att förminska och anklaga Ciaras son för att vara en "störig" storebror som helst ska glömmas bort av sina bröder.

Jag tror helt enkelt att biljettförsäljningen varit alldeles för låg så därför drog han kortet att ta hand om baaarnen istället för att turnera och efter att ha hört denna rättegången så finns det väl inte många människor som frivilligt skulle lägga pengar på att se honom? Jag skulle vilja påstå att han är slut som artist
Citera
2025-05-17, 02:46
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Tänker inte svara på dina dumma idiotiska frågor, du vet väl svaren. Du får lyssna på YouTube rättegången. Där finns alla svar.allt som sägs är baserat på den

Lds första fråga handlade om att CL lät nervös Det var vad hen fick ut av ljudklippen.

Som att säga att Dolfy ser lite stirrig ut på bilder från 44... och varför.

En sorglig komedi från vissa.
Citera
2025-05-17, 03:09
Medlem
goseigens avatar
Citat:
...
Hon säger också att hon har en ”bachelor” i psykolog. Dvs kandidatexamen. (Vet ej om rätten kollar sånt? &#129300.
...

Jag vet inte men det finns nannyutbildningar där, där man får ett BA-diplom, men då skulle hon väl inte säga psykologi, utan istället specifikt nämna en sådan utbildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in