2025-05-16, 21:10
Medlem
De var gifta, den avlidne och hans asiatiske man. Fruktansvärd händelse, stackars maken.
Citera
2025-05-16, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
På vilket sätt menar du att det är i proportion att han hade de skador han fick?

Hur vet du hur hans skador uppkom?
Citera
2025-05-16, 21:13
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jo, det är och förblir ett stort problem, vilket bevisas gång på gång. Även om många numera har hjärntvättats till att tycka att det är "normalt" så är bögars naturliga beteende ofta så gränslöst, extremt och avvikande att det ställer problem, även om det numera då anses "normalt" och "acceptabelt" att män på höga positioner "cruisar" i parker på nätterna eller äter bajs.

Nej, inte alls, men det där är ju hur som helst ett synnerligen svagt och utslitet "argument". Även om jag själv hade varit en riktig ärkebög så förändrar ju inte det sanningshalten i mina påståenden. Antingen så är någonting sant eller så är det inte sant, oavsett vem eller vad avsändaren är.

Och du har statistik på att homosexuella ställer till mer problem än heterosexuella?

Homosexualitet finns i naturen och är således per definition naturligt.

Din läggning är fortsatt under misstanke, men oroa dig inte det är naturligt.
Citera
2025-05-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Jag är 100% säker på att jag hört ett inslag eller dokumentär om denne man på Sveriges radio om hans liv som ambassadör i Nordkorea. Jag hittar det nu ingenstans, är det någon annan som känner igen detta?

Det måste ha varit ca 2019-2021.

Kan du blanda ihop det med en tidningsartikeln där han yogar utomhus i främmande land?
Citera
2025-05-16, 21:17
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertus
Hur vet du hur hans skador uppkom?

Menar du att han skulle ha orsakat dom själv i arresten?
Citera
2025-05-16, 21:19
Medlem
Citat:
Menar du att han skulle ha orsakat dom själv i arresten?

Självfallet inte.

Jag förstår att du inte har någon insikt i hur det kan gå till vid ett ingripande.

Kan du tänka dig att den som skall gripas inte vill det och gör motstånd?
Citera
2025-05-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Nej det kan man inte. De har uppenbarligen foto på något annat.

Jo, det kan man givetvis. Tror du att Ulf Kristersson vill att det ska komma ut bilder på honom när han deltar i mitten av nåt bögtåg, även om alla på bilderna är vuxna och samtyckande män?

Även om det idag är lagligt så skulle offenliggörande av dylika bilder än idag givetvis innebära ett omedelbart och förnedrande slut för alla höga politiker (statsminister, utrikesminister etc) i alla västländer. Eller tror du att allt hade rullat på som vanligt om det kom ut bilder på Macron när han suger av nån neger-yngling i nån fransk djungelkoloni? Eller att Joe Biden hade suttit kvar som vanligt om det kom ut bilder på honom i en bögorgie? Snälla.
Citera
2025-05-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Alltså det var ett vansinnigt tjat om homo-sex på det här forumet nu det senaste?

Tråd efter tråd om bögar och deras mostrar.

Det är bara smygbögar som tycker hans sexuella läggning är intressant att ens nämna. Vi andra intresserar oss för händelsen av andra anledningar. Man blir illa berörd, jag kände inte JB men han förefaller ha varit lågmäld och sympatisk.
Citera
2025-05-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Alltså det var ett vansinnigt tjat om homo-sex på det här forumet nu det senaste?

Tråd efter tråd om bögar och deras mostrar.

Det är för att alla är bögar och om man är bög har man rättigheter! Och de representerar minsann den svenske genomsnittlige mannen - ungefär som SVT eller TV4
Citera
2025-05-16, 21:22
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertus
Självfallet inte.

Jag förstår att du inte har någon insikt i hur det kan gå till vid ett ingripande.

Kan du tänka dig att den som skall gripas inte vill det och gör motstånd?

Så du menar att de skador han hade skulle ha orsakats av ett gripande där han inte ville bli gripen?
Citera
2025-05-16, 21:23
Medlem
Citat:
Så du menar att de skador han hade skulle ha orsakats av ett gripande där han inte ville bli gripen?

Tycker du att det är något konstigt med det?
Citera
2025-05-16, 21:24
Medlem
Citat:

Han sa nej men menade egentligen ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in