2025-05-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Att vissa saker har lagts ner pga åtalsunderlåtelse.
Mordhot mot Anjso barn.
Informationen 111-111 fick var att det hade öppnas även jag, men jag får backa från det men nu ser ju alla hur det ligger till, och att hoten har fortsatt.

Ja och nu är det klart att det inte var så.
Vi kan i varje fall stå för det istället för att flytta fokus.
Nog om det.

Det som är bra nu är att de som är intresserade av att få veta lite av det som händer och kan ta till sig informationen och ta ställning kan göra det utan att påverkas av armen av fokusförflytning.
Jag tänker att allt detta fokusförflyttande betyder att det bränns.

Vi kan väl också ifrågasätta informationen som kommer från Chrippas håll via ett par användare. Som det ser ut nu bevisas det att Chrippa inte är ärlig. Alls faktiskt.
Citera
2025-05-16, 20:36
Medlem
https://ibb.co/GQcZpjfp

Här påstår Christopher att inget lagts ner pga åtalsunderlåtelse. Står ju rätt tydligt här från honom. Återigen ljuger han som en häst travar men det försöker vissa blunda för.

Det påstods även att anmälan inte gjordes av polisen, helt tyst om det nu när motbevis kommit.

Folk påstod också hoten emot Anjos barn inte hänt, varför står socialen som vittnen där då? 2 socialarbetare och en väktare.

Därför Jocke lade upp filerna för att motbevisa detta. Ska ni försöka låtsas som ingen påstått detta nu??

Nu kan ni försöka vända på detta. ”Dåligt ladda upp sånt här, klart Jocke ligger bakom”. Ja men sitt då fan inte och ljug lixom. Både Christopher och några här på Flashback.

Därför de överprövade stämplingen för blev ingen lugn och ro ändå, Skreks om bevis 😂 Här får ni era bevis. Jocke ska bara vara tyst medans vissa får ljuga och anklaga honom 🤮

Jocke har varit öppen med att stämplingen lades ner för annat.
Citera
2025-05-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Din förebild ljuger endel. Fråga varför.
Har fågeln viskar i ditt öra att Chrippa är min förebild? Du basunerar ut så mycket med knapphändig information.

Missade du mitt meddelande?

Vad tror du jag skulle må dåligt över för något som väntar Chrippa? Jag skulle må dåligt ifall han tog sitt liv på grund av lögnerna i drevet som bland annat du sprider.

Vad vet du om som är på väg? Vad har fåglar eller mytomaner viskat i ditt öra denna gång? Ska bli intressant att se om du har nåt att komma med eller om du just ljög igen.

Har du hajat att hen som skickar dig falska myndighetsdokument är mytoman?
Citera
2025-05-16, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har fågeln viskar i ditt öra att Chrippa är min förebild? Du basunerar ut så mycket med knapphändig information.

Missade du mitt meddelande?

Vad tror du jag skulle må dåligt över för något som väntar Chrippa? Jag skulle må dåligt ifall han tog sitt liv på grund av lögnerna i drevet som bland annat du sprider.

Vad vet du om som är på väg? Vad har fåglar eller mytomaner viskat i ditt öra denna gång? Ska bli intressant att se om du har nåt att komma med eller om du just ljög igen.

Har du hajat att hen som skickar dig falska myndighetsdokument är mytoman?

Har du ens kollat på dokumenten? jag tror alla med läsförståelse kan se att det INTE är falska myndighetsdokument.
Citera
2025-05-16, 20:44
Medlem
Citat:
https://ibb.co/GQcZpjfp

Här påstår Christopher att inget lagts ner pga åtalsunderlåtelse. Står ju rätt tydligt här från honom. Återigen ljuger han som en häst travar men det försöker vissa blunda för.

Det påstods även att anmälan inte gjordes av polisen, helt tyst om det nu när motbevis kommit.

Folk påstod också hoten emot Anjos barn inte hänt, varför står socialen som vittnen där då? 2 socialarbetare och en väktare.

Därför Jocke lade upp filerna för att motbevisa detta. Ska ni försöka låtsas som ingen påstått detta nu??

Nu kan ni försöka vända på detta. ”Dåligt ladda upp sånt här, klart Jocke ligger bakom”. Ja men sitt då fan inte och ljug lixom. Både Christopher och några här på Flashback.

Därför de överprövade stämplingen för blev ingen lugn och ro ändå, Skreks om bevis 😂 Här får ni era bevis. Jocke ska bara vara tyst medans vissa får ljuga och anklaga honom 🤮

Jocke har varit öppen med att stämplingen lades ner för annat.

Exakt!!

För de som inte är helt förblindade är detta helt klart.

Vi är några som har försökt förklara detta så många gånger men genast kommer Chrippisarna som en tsunami med påhitt, hot och fokusförflyttningar.
Citera
2025-05-16, 20:46
Medlem
Citat:
Exakt!!

För de som inte är helt förblindade är detta helt klart.

Vi är några som har försökt förklara detta så många gånger men genast kommer Chrippisarna som en tsunami med påhitt, hot och fokusförflyttningar.

Vissa ser vad dom vill se.
Och nu ska man börja med att det är förfalskade papper, helt otroligt.
Citera
2025-05-16, 20:51
Medlem
Citat:
Vissa ser vad dom vill se.
Och nu ska man börja med att det är förfalskade papper, helt otroligt.

Så här är det.
Bara tanken att ha blivit förd bakom ljuset av Chrippa på så många punkter gör att de själva ser dumma ut som trott på honom. Skyll sig själva.
Det är ju bara att säga att man har fel. Hur svårt kan det vara?

Dom kan gärna tro att det är förfalskade papper. Desto roligare när det visar sig att det inte är så.

De allra flesta fattar ju att det är korrekta papper.
De 2-3 personerna som påstår annat är försvinnande små.
Citera
2025-05-16, 21:06
Medlem
Citat:
Har du ens kollat på dokumenten? jag tror alla med läsförståelse kan se att det INTE är falska myndighetsdokument.
Ta fram Chrippas belastningsregister.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-16 kl. 21:09.
Citera
2025-05-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ta fram Chrippas belastningsregister.

belastningsregistret är något bara Chrippa kan begära ut och inte är en offentlig handling.
Där finns åtalsunderlåtelserna.
Vågar han begära ut det och öppna i en live?
Citera
2025-05-16, 21:45
Medlem
Citat:
Om ni någongång kunde läsa allt jag har skrivit. Jag ljög inte. Jag övertolkade eller gick händelserna i förväg. Välj vilket som passar.
Men nu vet ni att det finns sånt ni inte vet om. Ja jag skriver ni för ni är en grupp.
Nu har snart "alla" kommenterat det och jag har svarat.
End.

Kan du berätta för oss alla i tråden om det finns något i detta som Chrippa ljugit om och i så fall vad?
Du ger inte dom som pratar på andra sidan samma rymliga förklaringar. Utan kallar dom ofta för lögnare eller hjärntvättade ufon, så varför ska du inte stå för att du ljög om att du visste?

Varför ska jag ge dig exempel på om Chrippa ljugit? Du påstår ju att han bara ljuger. Om du säger när du anklagat honom för skit utan att det finns skäl så kan jag berätta när han faktiskt ljugit.
Citera
2025-05-16, 21:46
Medlem
Citat:
Man blir riktigt trött på att folk inte förstår, ganska otroligt att man kan påstå att papper från myndigheterna är falska.
Det är väl ännu mer otroligt att ni kan ha papper från myndigheter men som ni inte klarar att läsa korrekt.
Citera
2025-05-16, 21:48
Medlem
Citat:
Nu frågar jag dig som har något innanför pannbenet är det svårt att förstå dokumenten om nedlagda utredningar pga åtalsunderlåtelse?
Tydligen eftersom du inte förstår vad som står.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in