2025-04-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Vad är det för jävla datorspel Ewe spelar hela tiden? Ser sjukt fattigt ut.

Var ser du detta?
Citera
2025-04-14, 09:19
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Vad är det för jävla datorspel Ewe spelar hela tiden? Ser sjukt fattigt ut.
Hon spelar väl sims och låtsas att det är en tv-serie. Snacka om låg nivå på content.
Citera
2025-04-14, 16:55
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Var ser du detta?

Snapchat

Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Hon spelar väl sims och låtsas att det är en tv-serie. Snacka om låg nivå på content.

Fyfan vad deppigt. Ser att hon typ fabricerar rubriker om henne och hennes "liv" via ChatGPT också.
Citera
2025-04-21, 15:39
Bannlyst
Säljer han mycket videohälsningar!?
Citera
2025-04-21, 19:58
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Säljer han mycket videohälsningar!?
Högst osannolikt! Gissar att han fortfarande bor ihop med den donnan han träffade i via Instagram. Tror de bor i hop i Norrköping. Hon är väl inte helt psykiskt frisk vad jag fattat det som, läst någonstans att hon är sjukpensionär, det kanske han också är?

Ewe har jag ingen aning om. Hon är väl ihop med någon yngre kille, som vad jag vet också är utan arbete. Vad jag vet så jobbar knappast Ewe heller.
Citera
2025-05-12, 22:41
Medlem
Eweline har tydligen flyttat ner till sin yngre pojkvän nu, där de bor tilsammans i killens pappas hus. Inte helt förvånad över att han fortfarande bor hemma.
Citera
2025-05-13, 11:33
Medlem
Jag får panik av att hon alltid ska poängtera hur liten och cutesy hon är jämfört med sin kille. Är det nån förspelsgrej eller de sysslar med?
Citera
2025-05-15, 17:11
Medlem
Hon är alltså 30 och har flyttat in i sin killes pojkrum?
Citera
2025-05-16, 19:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediokervitman
Hon är alltså 30 och har flyttat in i sin killes pojkrum?

Kan ju undra varför de inte flyttade in till en gemensam lägenhet? Visst det är bostadsbrist men nånting borde de väl kunnat få. Nä in och trängas i pojkrummet, mysigt
Citera
2025-05-20, 12:19
Medlem
Jag tror personligen inte att det är någon bra man hon hittat. Dagligen skriver hon hur omhändertagande han är och prisar lovordar till skyarna. Det sägs ju att man vantrivs i en relation alt det är ingen bra person när man hela tiden skall hävda hur bra relationen är på sociala medier?
Citera
2025-05-20, 12:31
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Jag tror personligen inte att det är någon bra man hon hittat. Dagligen skriver hon hur omhändertagande han är och prisar lovordar till skyarna. Det sägs ju att man vantrivs i en relation alt det är ingen bra person när man hela tiden skall hävda hur bra relationen är på sociala medier?
Det är väl klart att det inte är en ”bra man” hon hittat. Det är ett arbetslöst rockabillydrägg som är tio år yngre än hon själv och nu spenderar paret kvällarna med att supa med hans kompisar och åka rundor till bensinmacken i en gammal skrotbil. Hon är trettio år gammal.

Ewe ska inte yngla av sig. Hon är inte mentalt ”där” nog för att ta hand om ett barn. Hon kommer att ligga och plogas av Harald Klumpfot på pojkrummet i några år nu tills det tar slut och då ramlar hon på ett annat drägg ännu längre ner på samhällsstegen. Kanske blir nästa pojkvän arab och då kommer hon strax att rulla in sig i huvudduk och citera Koranverser på sina sociala medier. Förhoppningsvis trillar hon inte på en missbrukare åtminstone, för då är hon rökt.

Hur fasen har den här tråden gått från att i huvudsak handla om låglivet Klimpen, känd från ett trettiofem år gammalt barnprogram, till att helt handla om hans miserabla knulldocka till ex?
Citera
2025-05-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kan ju undra varför de inte flyttade in till en gemensam lägenhet? Visst det är bostadsbrist men nånting borde de väl kunnat få. Nä in och trängas i pojkrummet, mysigt
Svårt kanske utan jobb? Eller andra stökigheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in