Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är också övertygad om att han är homo. Och i dagens läge hade det bara varit pluspoäng för honom om han hade varit öppet gay. MEN nu har han lurat alla och levt i ett skenäktenskap i 35 år. Och att då helt plötsligt komma ut skulle kunna få folk att tappa allt förtroende för honom. Jag menar, har man ljugit om något så fundamentalt, vad har man mer ljugit om? Så tror jag att han resonerar.

Men hans "skenäktenskap" var ju med en man - dvs homosexuellt parförhållande. Vilket alla kan läsa sig till.

Tror du inte att det var något annat?
Citera
2025-05-16, 18:44
Medlem
Han har slarvat med hemligheterna till hans arabiska älskare - är min gissning.
Citera
2025-05-16, 18:44
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
UD är bögarnas högborg.
O inte långt därifrån finns "pappa" Ulf K.
UK har förlorat en av sina pojkar...buuuuu

Bara en tanke: är det så att vi har folk på UD som när det börjar blåsa, så ser dom till att kasta in handduken? Vad säger det om den "En Svensk Tiger"?

Hursom, när jag läste rubriken i fm så tänkte jag direkt på Mats Löfving. RIP.

Tror att det sista just opolitiskt anställda på UD anser är att ”pappa” är statsministern, oavsett politisk färg.
Citera
2025-05-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Är det inte dags att hejda dessa bögerier nu. Det börjar ställa till det på höga nivåer nu.. Har vi bögar inom säpo också tro?
Märkligt att alla som springer på Davos och får höga poster är garderobsbögar.

Obama, Macron, Starmer.. Ulf är en fnittrig typ så det hade inte förvånat mig om de alla finns med på foton med nakna sminkade småpojkar..

Lätta att utpressa, de gör som överheten säger till dom. Speciellt Ulf som pushat snabbfil för "könbyte" här i Sverige, trots att folket inte ens bett om det..
Senast redigerad av DmtLaser 2025-05-16 kl. 18:53.
Citera
2025-05-16, 18:47
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Inte så säker på det. Om det verkligen var som så att det var han som spred bilderna och därigenom skämde ut både regeringen och Thyberg (som enligt uppgift var omtyckt på UD) så hade han nog varit rätt körd. Inga fler ambassadörsjobb i varje fall. Dessutom så hade han haft en brottsutredning framför sig. Det är naturligtvis ett brott att sprida nakenbilder med syftet att misskreditera en person.
Ett mindre brott men knappast så grovt som spioneri och därmed få dörren inslagen av insatsstyrkan
Citera
Medlem
Absolut intressant att Sveriges samlade utrikespolitiska kapital - representeras av ett gäng homosexuella som har hållhakar på varandra.-
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Men hans "skenäktenskap" var ju med en man - dvs homosexuellt parförhållande. Vilket alla kan läsa sig till.

Tror du inte att det var något annat?
Jag pratar här om Kristersons skenäktenskap med en prästinna (som köpt hus tillsammans en annan man, kallad "vän").

JB, och även Thyberg är öppet homo.
Citera
2025-05-16, 18:49
Medlem
Ponera, OM bilderna läcktes, sant eller osant.
Varför bidra till sin egen död?

Dessa bilder, om ens riktiga, lär inte vara någon med bara "bar överkropp".
Mer spektakulärt.

JB är (var) diplomat. Självklart förstår han att någon kommer.
Protonmail med den tjänsten?

Historian är okreativ.
Citera
2025-05-16, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
En gammal sexbekant? Inte helt osannolikt för din del...

Skulle knappast tro det. Gylfen sitter framtill i mina byxor.
Senast redigerad av Konrad 2025-05-16 kl. 18:58.
Citera
2025-05-16, 18:50
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Absolut intressant att Sveriges samlade utrikespolitiska kapital - representeras av ett gäng homosexuella som har hållhakar på varandra.-

Nästan poetiskt att Sverige äntligen får representeras för vad det faktiskt är utomlands. En stor homofest utan någon med vett på toppen. Är ganska komiskt att läsa om detta i de stor Europeisk media.

Vi får vad vi skapat. Så är det bara.
Citera
2025-05-16, 18:51
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Enlkgt artiklar i pressen är UD
" i chock sorg oro osv"
det krävs krisstöd och möten
Men herrejävlar, det jobbar 2800 på UD , och att folk tar livet av sig är såklart tragiskt men krisstöd chock och möten??
vad är folk gjorda av nuförtiden?
papier-mache?

Man Up!
Skit! 2800 anställda på UD! Det känns som vi kanske borde skaffa en egen Doge-myndighet?
Att dessutom många där verkar vara bögar oror också...
Citera
2025-05-16, 18:52
Medlem
Har inte läst tråden men jag utgår från att den döde diplomaten var ännu en bög och att alla inblandade, samt alla manliga anställda på UD, också är bögar?

Även Ulf Kristersson är ju uppenbart en bög och uttalandena från "källor inom UD" om att "folk vill skydda Ulf" handlar ju såklart om att inte Tuffe-Uffe också ska exponeras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in