2025-05-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja jo men du kunde ju ha delat upp det i stycken i alla fall.

Det är i stycken, det är kapitlet om dess kemiska komposition.
Det är i den formen jag får läsa det, så då får du det med.
Jag plockar ut informationen och kondenserar ner det åt er istället,
Citera
2025-05-08, 14:53
Medlem
Jag köpte en sån vape, 74% Thca live resin. Kan jag på något sätt starta den utan att den automatiskt börjar hetta upp? Jag vill kunna använda den igen efter 15 minuter (ifall jag vill fylla på) men då stängs den av automatiskt, och jag måste starta den igen, vilket gör att den värms upp i 38 sekunder automatiskt. Känns inte bra att göra det flera gånger tätt inpå.

Någon som vet? Har försökt läsa instruktionerna men där står ingenting om att starta vapen utan att den börjar för-värma resinet.
Citera
2025-05-08, 19:29
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeandfreaky
Det är i stycken, det är kapitlet om dess kemiska komposition.
Det är i den formen jag får läsa det, så då får du det med.
Jag plockar ut informationen och kondenserar ner det åt er istället,

Ser du skillnaden?

Citera
2025-05-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ser du skillnaden?

Gratulerar , kan du göra mig en video på hur man gör
Citera
2025-05-09, 17:00
Medlem
Relevants avatar
La en beställning igår från kiosk och DHL har hämtat paketet men sen blev det tyst. Någon annan som haft problem?

Lite sugen på att testa kristallerna med. Skulle de fungera i en dynavap?
Citera
2025-05-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relevant
La en beställning igår från kiosk och DHL har hämtat paketet men sen blev det tyst. Någon annan som haft problem?

Lite sugen på att testa kristallerna med. Skulle de fungera i en dynavap?

Någon på Reddit har rapporterat samma problem. Något strul med DHL.
Citera
2025-05-10, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErJo2025
KIs test kom precis in. Det är THCO i dessa vapes från Magic Farmers. Eventuellt skadligt. Men framförallt olagligt.

Vad innebär detta i praktiken för personer som köpt dessa vapes? Potentiella påföljder med tanke på att detta kan ses som bedrägeri då produkbeskrivningen är medvetet felaktig etc?
Citera
2025-05-10, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstallrik
Vad innebär detta i praktiken för personer som köpt dessa vapes? Potentiella påföljder med tanke på att detta kan ses som bedrägeri då produkbeskrivningen är medvetet felaktig etc?

Dom som har sålt borde ju erbjuda ersättning (även om dom inte visste vad som var i). Sen kan det ju bli rättsliga påföljder för säljarna också ifall dom granskas. Det är ju säljarens ansvar att veta vad dom har i produkterna dom säljer. Ska också sägas att denna misstanken dryftats ganska länge av vissa men ett fåtal personer har varit väldigt säkra på att det varit THCA-B i och folk har väl gärna velat tro på det.
Citera
2025-05-10, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErJo2025
Dom som har sålt borde ju erbjuda ersättning (även om dom inte visste vad som var i). Sen kan det ju bli rättsliga påföljder för säljarna också ifall dom granskas. Det är ju säljarens ansvar att veta vad dom har i produkterna dom säljer. Ska också sägas att denna misstanken dryftats ganska länge av vissa men ett fåtal personer har varit väldigt säkra på att det varit THCA-B i och folk har väl gärna velat tro på det.

Okej, intressant!! Hur tror du/ni det blir för köparna vid en eventuell rättslig påföljd? Kan man hänvisa till att det är säljarens ansvar då de är väldigt tydliga med att garantera att allt de säljer är lagligt, på i princip alla dessa sidor?

Men det är väl föga troligt att det skulle bli någon rättslig påföljd för random köpare utan ett tillslag i tullen/på posten kan jag tänka mig, det enda som finns är ju själva ordern isåfall?

Synd är det iallafall att saker ofta är för bra för att vara sanna, många som varit väldigt nöjda med just denna vapen!
Citera
2025-05-10, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstallrik
Okej, intressant!! Hur tror du/ni det blir för köparna vid en eventuell rättslig påföljd? Kan man hänvisa till att det är säljarens ansvar då de är väldigt tydliga med att garantera att allt de säljer är lagligt, på i princip alla dessa sidor?

Men det är väl föga troligt att det skulle bli någon rättslig påföljd för random köpare utan ett tillslag i tullen/på posten kan jag tänka mig, det enda som finns är ju själva ordern isåfall?

Synd är det iallafall att saker ofta är för bra för att vara sanna, många som varit väldigt nöjda med just denna vapen!

Ingen aning. I teorin skulle dom väl kunna kolla orderlistan och välja att följa upp med dom som köpt, men som du säger har ju alla köpt den i tron att det är en helt laglig produkt. Vem vet.
Citera
2025-05-16, 15:53
Medlem
Precis provat på Thc-A vape från Swizzle, är en vanerökare och fan vad den här slog på. Tog nog lite för många bloss första gången, för effekten tar en liten stund, ca 10 min, innan den slår på. Kom hem till Morsan bäng som fan, så bäng att jag var tvungen att lägga mig ner och sova. Haha. Men nu, när man vet att den slår så räcker det med bara några bloss. Rabatt med koden sommar30. Fick 30%. Helt klart värd varenda krona.
Citera
2025-05-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Precis provat på Thc-A vape från Swizzle, är en vanerökare och fan vad den här slog på. Tog nog lite för många bloss första gången, för effekten tar en liten stund, ca 10 min, innan den slår på. Kom hem till Morsan bäng som fan, så bäng att jag var tvungen att lägga mig ner och sova. Haha. Men nu, när man vet att den slår så räcker det med bara några bloss. Rabatt med koden sommar30. Fick 30%. Helt klart värd varenda krona.

Dom innehåller inte Thca utan THCO, bekräftat med labb, kika på reddit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in