2025-05-16, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logics
Jag läste nästan identisk text innan ryssland invaderade Ukraina.

Ukraina är ju deras grannland precis som finland och norge är som till oss, hade sverige eller nato sett på om finland/norge hade försökt gå med i ryska eller Kinesiska sidan?

Du är precis vad jag beskrev, du har läst för många tidningar om hur ryssland helt plöstligt är inne i eu när ukraina alltid varit ryskt i princip, och nu är de ute efter hela eu helt plöstligt...
2025-05-16, 12:13
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Så du tycker det bättre att leva såhär??

Hellre det än som slav under IS.
2025-05-16, 12:19
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Hellre det än som slav under IS.
du får visa mig värre bilder från Sverige så kan vi tillsammans jämföra vilket land står närmare sharia och is.
Och ja - jag har fler spännande bilder att visa från ryzzland
2025-05-16, 12:20
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
du får visa mig värre bilder från Sverige så kan vi tillsammans jämföra vilket land står närmare sharia och is.
Och ja - jag har fler spännande bilder att visa från ryzzland
Men herregud vi diskuterar ett val mellan pest eller kolera här, jag har aldrig uttryckt att jag vill leva under vare sig Ryssland eller Islam. Men om det blir krig och "Ni svennefittor måste ut och kriga, Jalla!" så säger jag niet
2025-05-16, 12:21
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsseMp3
Ukraina är ju deras grannland precis som finland och norge är som till oss, hade sverige eller nato sett på om finland/norge hade försökt gå med i ryska eller Kinesiska sidan?

Natostyrkorna skulle omedelbart invardera finaland och norge och börja våldta och slakta civila.
2025-05-16, 12:22
Medlem
logicss avatar
Citat:
jag har aldrig uttryckt att jag vill leva under vare sig Ryssland eller Islam.
"ber jag varje dag att Ryssen tar över, lever hellre under Ryskt förtryck än Islamistiskt kalifat." - dina exakta ord
2025-05-16, 12:26
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
"ber jag varje dag att Ryssen tar över, lever hellre under Ryskt förtryck än Islamistiskt kalifat." - dina exakta ord
Under förutsättning att det blir krig, som trådens ämne antyder, svårt med teoretiska diskussioner, much?
2025-05-16, 12:29
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Oavsett vem som är i krig skulle jag så klart lägga ett flagg-filter över facebookbilden! Nåt mer deltagande i judarnas utrotningsprojet orkar jag nog inte med.
2025-05-16, 12:30
Medlem
logicss avatar
Citat:
Under förutsättning att det blir krig, som trådens ämne antyder, svårt med teoretiska diskussioner, much?
Hur skiljer sig då det ryska kalifatet från det svenska (om ett sådant överhuvudtaget finns) och varför skulle det vara att föredra.
bilderna från ryzzland visar tydligt att ryzka "kalifatet" är betydligt värre
2025-05-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Om det är ok för muslimska män att fly hit så är det ok för svenskar att fly om det blir krig.

Eller har vi någon typ av dubbelmoral där muslimska män får fly hit, sen inte förväntas slåss för Sverige, medans vita svenskar beordras försvara landet, inklusive de fega muslimska männen?

Jag förväntar mig att regeringen/media står bakom det sistnämnda scenariot, och då får de klara sig bäst själva.

Det här håller jag med om!

Landet är fyllt av folk som flytt krig vilket alla tyckt är såååå bra. Varför ska då inte vi få fly också?

Sedan kan man väl inte förvänta sig stt feministerna och hbtq rörelsen kommer dö i skyttegravarna, de kommer iställer kräva att den vita mannen ska göra det.

Kort svar: Nej tack, ha det så kul i skyttegravarna medan jag och min familj är utomlands då jag är höginkomsttagare.
2025-05-16, 12:40
Medlem
Citat:
Natostyrkorna skulle omedelbart invardera finaland och norge och börja våldta och slakta civila.

Civila har slaktats i varje krig som någonsin har ägt rum när det är missiler och bomber som är inblandade, om du tror att ukraina själva inte har slaktat en del civila också då är du helt ute och cyklar i jönköping.

Det var inte länge sen som en missil från ukraina slog ner i polen som då ligger i motsatt sida av ryssland till och med...
2025-05-16, 12:45
Medlem
logicss avatar
Citat:
Men herregud vi diskuterar ett val mellan pest eller kolera här, jag har aldrig uttryckt att jag vill leva under vare sig Ryssland eller Islam. Men om det blir krig och "Ni svennefittor måste ut och kriga, Jalla!" så säger jag niet
Nej, det var inte det du skrev. Du uttryckligen skrev att ifall kriget kommer så föredrar du den ryska pesten framför den svenska koleran. Du skrev också att du till och med ber till gud varje dag att detta skulle hända i fall av kirg. Det måste ju finnas en anledning till det och då undrar jag - varför skulle du föredra att äta bajs istället för att dricka piss, så att säga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in