2025-05-16, 09:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Efter läst 4 sidor med skit så är min fråga jävligt simpel. Har utredningen gällande stämplingen återupptagit?
Nej den är inte återupptagen.
Jocke och Anjo har begärt överprövning för att utredningen ska återupptas.
Citera
2025-05-16, 09:21
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Efter läst 4 sidor med skit så är min fråga jävligt simpel. Har utredningen gällande stämplingen återupptagit?

Åklagare har ännu inte hunnit gå igenom överklagandet.
Citera
2025-05-16, 09:50
Medlem
Är det alltså så att 11111 skribenten ljög som vanligt när denne sa att utredningen är öppnad igen.

Undra varför alla i den inre anti Chrippa kretsen brås så mycket på Rask och Anjo att dom yrar och ljuger lika mycket som dom.

Är nog så att dom är djupt involverade i detta dramat på ett helt annat sätt än Flashback tjafs.
Citera
2025-05-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nu vet jag inte om du öht sett hennes lives eller TikTok eller YouTube vloggar.
Men. Ingen kan beskylla henne för att vara äldre än 12. Folk skrattar på riktigt när de ser henne. Och då har jag gjort en seriös rundfrågning bland tonåringar.

Lite nyfiken på varför du frågar runt bland tonåringar om vad de tycker om denna Linnea? Hur många frågade du och vad menar du med "seriös rundfrågning"?
Vad är det som denna tjej gör annorlunda i sina lives, TikTok och vloggar på YouTube än andra i hennes ålder?
Citera
2025-05-16, 12:12
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Lite nyfiken på varför du frågar runt bland tonåringar om vad de tycker om denna Linnea? Hur många frågade du och vad menar du med "seriös rundfrågning"?
Vad är det som denna tjej gör annorlunda i sina lives, TikTok och vloggar på YouTube än andra i hennes ålder?

Det verkar mest som att det huvudsakliga syftet är att gaslighta med förhoppning om att det ska nå Linnea.

Det är flera stycken som ständigt kommer med sådant som de hoppas ska väcka reaktion hos Chrippa och Linnea.

Fast jag är inte så säker på att C&L är lika fanatiska användare av Flashback som Jocke är.
Citera
2025-05-16, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det verkar mest som att det huvudsakliga syftet är att gaslighta med förhoppning om att det ska nå Linnea.

Det är flera stycken som ständigt kommer med sådant som de hoppas ska väcka reaktion hos Chrippa och Linnea.

Fast jag är inte så säker på att C&L är lika fanatiska användare av Flashback som Jocke är.

Alla är väl överens om att rättvisan ska ha sin gång gällande de misstänkta brotten, men att vissa här börjar gå så långt att hitta på saker och göra påpekanden på precis allt paret gör, då har det gått lite för långt.

Flera i den här tråden borde fundera lite på hur de mår psykiskt, att ha så mycket hat mot några okända personer som man inte är personligt engagerad i, det är inte ett sunt beteende.

Christofer, Linnea och alla andra inblandade ska självklart få sina straff om de begår brott men det tycker väl alla att Joakim, Anjo, Rask m.f. ska få också...
Citera
2025-05-16, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

För att jag brukar prata med min tonåring om allt möjligt och hen har stor bekantskapskrets. Har tyvärr inte gjort någon excelfil jag kan länka till ;-)
Det som gör henne annorlunda är att hon beter sig som en 12-åring i sättet, men är 25 år - ish.
Det är vad jag tycker. Du får tycka annorlunda, det är fritt.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-05-16 kl. 12:50.
Citera
2025-05-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är det alltså så att 11111 skribenten ljög som vanligt när denne sa att utredningen är öppnad igen.

Undra varför alla i den inre anti Chrippa kretsen brås så mycket på Rask och Anjo att dom yrar och ljuger lika mycket som dom.

Är nog så att dom är djupt involverade i detta dramat på ett helt annat sätt än Flashback tjafs.

Jag ljög inte. Bara så du vet.
Du får gärna fortsätta att tjata om sånt men då vill jag att du åtminstånde visa upp att jag medvetet ljög.

Jag har baske mig inte sett att Chrippisarna kommer med något annat än motfrågor och ifrågasättande. Länkar som bara går till tråden dvs inga bevis samt påståenden om lögner.
Efter ett tag visar der sig att det finns anledning till uttalanden jag har gjort.

Det är viktigt för dig och er att få andra att tro på att jag ljuger.
Bevisa motsatsen då. Bevisa att jag medvetet ljög när jag skrev att det är återupptaget. Expressen gills inte. Inte i nuläget.
Citera
2025-05-16, 13:05
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag ljög inte. Bara så du vet.
Du får gärna fortsätta att tjata om sånt men då vill jag att du åtminstånde visa upp att jag medvetet ljög.

Jag har baske mig inte sett att Chrippisarna kommer med något annat än motfrågor och ifrågasättande. Länkar som bara går till tråden dvs inga bevis samt påståenden om lögner.
Efter ett tag visar der sig att det finns anledning till uttalanden jag har gjort.

Det är viktigt för dig och er att få andra att tro på att jag ljuger.
Bevisa motsatsen då. Bevisa att jag medvetet ljög när jag skrev att det är återupptaget. Expressen gills inte. Inte i nuläget.

Du ljög kanske omedvetet då...
Citera
2025-05-16, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
För att jag brukar prata med min tonåring om allt möjligt och hen har stor bekantskapskrets. Har tyvärr inte gjort någon excelfil jag kan länka till ;-)
Det som gör henne annorlunda är att hon beter sig som en 12-åring i sättet, men är 25 år - ish.
Det är vad jag tycker. Du får tycka annorlunda, det är fritt.

Ja självklart får både du och jag tycka vad vi vill. Var bara nyfiken på varför en vuxen människa frågar ungdomar vad de tycker om Linnea och sen lägger ut det här på Flashback.
TikTok verkar vara en plattform för barn/ungdomar så jag kollar inte där.

Någon/några har tidigare skrivit att Chrippa och Linnea vill vara som Joakim (40 år), om det är så kan det ju vara därför Linnea beter sig som en 12-åring...
Citera
2025-05-16, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Du ljög kanske omedvetet då...

Vi får se hur det blir.
Jag har i vart fall läst mer än bara en artikel i Expressen.
Citera
2025-05-16, 13:18
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi får se hur det blir.
Jag har i vart fall läst mer än bara en artikel i Expressen.

Har du läst ett påstående från någon du litar på?

Eller daterad juridisk dokumentation?

Eller är det så att du trodde att det räckte med att en begäran om överprövning lämnades in av Massi Fritz?

Edit
Jag tror att du är medveten om att man får räkna med motfrågor och ifrågasättande när man påstår något som inte kan styrkas.

Något annat vore idiotiskt.
Senast redigerad av granny-panties 2025-05-16 kl. 13:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in