Just därför ska han nog inte synas i TV-rutan nått mer. Han börjar bli gammal och framstår mest som en sur gammal gubbe. Alla bor inte i närheten av honom och vet vilken "hyverns" kille han annars är.
Visst är det så och alla har sin egen 'take' på Moberg.
Mer typ farmorsrattar.
Hon är snart 60, så mer granny än milf rent objektivt.
Jag tycker att hon ser ut som någon som luktar brunkräm och tant-andedräkt.
Respekt Per Morberg
Fler kändisar borde säga stopp
Ja, och vad är nya grejen att produktionen ska synas och höras? Samma i Bonde Söker fru. Snälla så oproffsigt! Var går vi mot?! Låt alla vara när de vill andas.
Mauri är verkligen fantastisk. Har sett alla hans avsnitt på Youtube i "Uppdrag Mat". Inte undra på att det är en av Sveriges mest populära kanaler. Han är så oöverträffat trevlig och mysig mot alla. Väldigt respektfull och naturlig.
Trevlig och mysig? Jag tycker han är grymt obehaglig och hånar folk. Bara sett honom på youtube och hoppas han inte kommer bli någon jävla värd för större arrangemang.
Trevlig och mysig? Jag tycker han är grymt obehaglig och hånar folk. Bara sett honom på youtube och hoppas han inte kommer bli någon jävla värd för större arrangemang.
Förstår inte heller grejen med Mauri. Har karln många följare och tittare på youtube?
Mer typ farmorsrattar.
Hon är snart 60, så mer granny än milf rent objektivt.
Jag tycker att hon ser ut som någon som luktar brunkräm och tant-andedräkt.
Ja dubhar nog rätt där,i mitt huvud t tänkte jag att hon var runt 40!så är det ju inte längre
Morberg är en utbildad kock, han lagar bra käk, mitt råd till honom är att bli vid din läst.
Han är usel skådis. Verkar lida av hybris.
Har inte sett programmet, brukar skippa dessa fåniga kändisprogram.
Senast redigerad av MoveOnUp 2025-05-15 kl. 23:29.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!