Citat:
Ursprungligen postat av
Norkam
Har vi tillräckligt med ordningsvakter så slipper vi planinvasioner.
Det är givetvis inte så det funkar utan det där är rent önsketänkande. Enda sättet att uppfylla utopiska fascistoida drömmar där människor inte längre har friheten att göra varken fel eller rätt, för du kan inte ha det ena utan att också riskera att också ha det andra, är att inte ha någon publik alls, eller att inte spela fotboll alls. Anledningen till detta är enkel;
om en idiot bestämt sig för att göra vad idioter gör, så kommer förr eller senare idioten hitta ett sätt att göra något idiotiskt. Tror man annat så är man fullständigt verklighetsfrånvänd.