2025-05-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
https://x.com/sportsonmaxse/status/1...593078048?s=19

Tackar
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Säkerheten var ju under all kritik efter det att incidenten inträffade.

Pinsamt agerande.

Hade han haft under 2 promille hade han kommit undan.

Tror att en 80 årig gubbe sprungit ifrån de värdarna och ordningsvakten.

Pinsamt Götet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Den var med i sändningen, efter att matchen avbrutits.

En snubbe med IFK-halsduk (?) kom in och svingade halvhjärtat. Spelaren såg det komma och duckade så det blev ett stort hål i luften. Något tafatt av säkerhetsvakterna efteråt men de plockade in snubben?

Bör vakterna utbildas i MMA så de kan göra nedtagningar av folk?

I Sverige lär väl säkerhetsvakten få 10 år på kåken om han kör en nedtagning.
Vi gillar inte människor som försöker hjälpa i landet lagom.
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
I sändningen syntes att två personer försökte få honom tillbaka till klacken men att de misslyckades och att han fördes bort av vakter.

Kan varit de slöaste "vakterna" jag sett på evigheter. Nästan så jag blev överraskad att den feta av dem inte hjälpte honom tillbaka in i klacken..
2025-05-15, 21:25
Medlem
Vad är skillnaden här och på när dansken sprang in på Parken mor Sverige? Borde ju rimligtvis bli samma efterspel kan man tycka
2025-05-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppe950
Bra att veta att man kan komma undan med sådana saker. Jag brukar aldrig hata eller bry mig negativt om andra lag, men Göteborg förtjänar fan kattskit efter detta.

Man kommer inte undan med sådana här saker. Fanskapet lär få någon form av bestraffning även om fan så lågt. Dessutom är han igenkänd inte bara på arenan utan även var han än rör sig i staden
Medlem
Östers tränare är klockren i sin analys 👍
Medlem
GeleZachas avatar
Min personliga åsikt är att Öster bör tilldelas 0-3 vinsten här. Och då håller jag ändå ribban jävligt högt
2025-05-15, 21:27
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Detta är tidernas bästa intervju tätt följt av den med Luleåtränaren när de åkte ut mot Redhawks.

Denna ligan är en clownliga. Resten av Europa skrattar.
Medlem
AIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Samma här. Pinsamt dåligt. Bedrövligt målvaktsingripande och anfallsspelet känns ofarligt för att vara Malmö. 15 poäng efter 9 rundor… Ett lag som ska vara så överlägset ska ligga i topp från början till slut.

Ja, alltså han får skottet på sig. Jag fattar inte, min morsa hade tagit det skottet. Och Rydström som står och skyddar gång på gång på gång. Peta honom för helvete istället. Jag har enklare att acceptera att en junis gör misstag än någon som ska vara "etablerad".
Medlem
ruckaalis avatar
Klockrent av Östers tränare. Detta beslut är verkligen den stora skandalen.
2025-05-15, 21:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Planka7
Vad är skillnaden här och på när dansken sprang in på Parken mor Sverige? Borde ju rimligtvis bli samma efterspel kan man tycka

Det där är nästan 20 år sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in