2025-05-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Den var med i sändningen, efter att matchen avbrutits.

En snubbe med IFK-halsduk (?) kom in och svingade halvhjärtat. Spelaren såg det komma och duckade så det blev ett stort hål i luften. Något tafatt av säkerhetsvakterna efteråt men de plockade in snubben?

Bör vakterna utbildas i MMA så de kan göra nedtagningar av folk?

I England tillämpar de rugbytacklingar ibland. Effektivt att gå på kroppen och få omkull ”objektet” så får nån annan ta vid.

Rugby är nog enklare att lära och bättre, även om en klockren rundspark på dagens planstormare hade varit kul att se.
Medlem
Steff83s avatar
Matchen återupptas
Medlem
Matchen återupptas alltså, fan vad segt för spelarna att försöka komma igång igen nu.
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huskon93
Hur ser sändningen ut i Göteborg, har för fan gått minst 40 min nu. Blir det 0-3 Öster eller tas matchen upp vid nåt tillfälle?

Matchen ska spelas klart inom kort enligt de senaste uppgifterna.
2025-05-15, 21:21
Medlem
Otroligt. Matchen fortsätter alltså. Fruktansvärt ful den lönnfete tönten med pubisskägg var också
2025-05-15, 21:22
Medlem
Jeppe950s avatar
Bra att veta att man kan komma undan med sådana saker. Jag brukar aldrig hata eller bry mig negativt om andra lag, men Göteborg förtjänar fan kattskit efter detta.
2025-05-15, 21:22
Medlem
Var det den fullaste planstormaren sedan dansken nere i Köpenhamn på landskampen för ett (stort) antal år sen?
2025-05-15, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Den var med i sändningen, efter att matchen avbrutits.

En snubbe med IFK-halsduk (?) kom in och svingade halvhjärtat. Spelaren såg det komma och duckade så det blev ett stort hål i luften. Något tafatt av säkerhetsvakterna efteråt men de plockade in snubben?

Bör vakterna utbildas i MMA så de kan göra nedtagningar av folk?
Det är inte han dansken som gjorde så att Danmark förlorade mot Sverige, han bodde väl i Göteborg?
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Otroligt. Matchen fortsätter alltså. Fruktansvärt ful den lönnfete tönten med pubisskägg var också

Man kan inte skjuta upp en match bara för att en luffare med uselt ölsinne tappar konceptet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
I England tillämpar de rugbytacklingar ibland. Effektivt att gå på kroppen och få omkull ”objektet” så får nån annan ta vid.

Rugby är nog enklare att lära och bättre, även om en klockren rundspark på dagens planstormare hade varit kul att se.
Han såg ut att kunna sänkas ganska så lätt. Full och fet och sladdrig och flängig.
Medlem
pulverhonungs avatar
När jag hörde om det här tänkte jag att det bara är att fortsätta men efter att ha sett klippet där vakterna knappt ens ingriper är det riktigt sjukt att inte bara ge öster vinsten.
2025-05-15, 21:24
Medlem
Vilken jävla tönt hahaha
Springa in på plan och slå en spelare.

Hahaha fy fan, att man kan bli så arg av en sport. Måste ju vara efterbliven

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här