2025-05-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Ebba von Sydow har ju åkt snålskjuts i 9-10 säsonger

Hon är ju mycket bättre än Johanna.
Citera
2025-05-15, 19:30
Medlem
Om det blir fler säsonger så kan man hoppas på att de måste turas om när de gör under presure. Finns en del som hela tiden vinner tack vare lagkamraten.
Citera
2025-05-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Om det blir fler säsonger så kan man hoppas på att de måste turas om när de gör under presure. Finns en del som hela tiden vinner tack vare lagkamraten.
Brukar vara krav i finalen åtminstone, två delar.
Citera
2025-05-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Brukar vara krav i finalen åtminstone, två delar.

Tycker det är trist att kvinnorna hela tiden vill att mannen tar frågorna. Det märktes ju ikväll. Malin skickar ju fram Ola hela tiden och Jennifer likadant.
Citera
2025-05-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Tycker det är trist att kvinnorna hela tiden vill att mannen tar frågorna. Det märktes ju ikväll. Malin skickar ju fram Ola hela tiden och Jennifer likadant.
Kvinnorna inte stresståliga?
Citera
2025-05-15, 23:00
Medlem
Crapmagics avatar
Vad var det för hemskt med rom och kola skämtet? han använde ju PK-ordet dom efterstävar, alltså cola istället för pepsi

Vaginan Jonas Eriksson känner att han måste markera och säga att det var dumt av den potensielle
Jan Emanuell Johansson
Citera
2025-05-15, 23:20
Medlem
Hur kan Ola vara standup-komiker? Har aldrig sett honom förut och det sista jag hade gissat som yrke är komiker. Han är ju den tråkigaste nånsin i alla mot allas historia, väldigt monoton röst och har väl aldrig dragit ett skämt utan är allvarlig hela tiden!? Är han likadan när han kör humor/standup?
Citera
2025-05-16, 02:17
Medlem
Det är väldigt konstigt att nästan alla deltagare svarar "Ja" på riktigt enkla Ja eller Nej-frågor, nu senast svarade Brandao "Ja" på om Hasse Backe blev förhörd av fransk polis efter terrordåden 2015, hade han svarat "Nej" på den frågan hade det blivit utslagsfråga och om han även svarat "Nej" på huruvida Kent kallade sig själv för "Swedish Kent" i USA hade de vunnit matchen. Även Christine Meltzer svarade väl "Ja" på en fråga om Hasse Backe blev förhörd efter Madeleine McCans försvinnande, och sen har det även varit en fråga om Kattis Ahlström i Muren säger "Kom ihåg, vi kan riva muren om vi gör det tillsammans" och även om Patrick Ekwall säger "Vi ses på andra sidan muren" och som sagt svarar deltagarna nästan alltid "Ja" på dessa frågor där det är rätt uppenbart att svaret är nej.
Citera
2025-05-19, 14:53
Medlem
drinksareonmes avatar
Lägger inte Max upp avsnitt bara för det är slutspelsvecka måntro.
Citera
2025-05-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilbuono
Hur kan Ola vara standup-komiker? Har aldrig sett honom förut och det sista jag hade gissat som yrke är komiker. Han är ju den tråkigaste nånsin i alla mot allas historia, väldigt monoton röst och har väl aldrig dragit ett skämt utan är allvarlig hela tiden!? Är han likadan när han kör humor/standup?

Jag tycker han är kul. Ingen tramsare utan har subtil humor.
Citera
2025-05-19, 21:30
Medlem
Under pressure idag om svnsk historia

Varför var en fråga Anna Toledano Svar Book
Citera
2025-05-20, 01:35
Medlem
Crapmagics avatar
Att idioterna väljer att spela falsettklippet två gånger på rad och det är lika roligt andra gången får en att vilja stänga av och slippa lida med publiken som måste tvångsskratta

Och idioterna igen älskar dom som förstör Sverige, rörande Stefan Sauks lilla röstimitation som vi ska skratta med enligt redaktionen

Det har gått 5 minuter på programmet bara, vi nöter ut "rangordna" med massor med totalt random tyckande helt utan folkförankring, lite som Alla mot alla i stort.

Svansföringen på Malin Jullioto, hej! jag tror att om jag visar extra mycket känslor så blir jag omtyckt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-20 kl. 01:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in