2025-05-14, 12:34
Medlem
Hon svarar flitigt på kommentarer på inlägg men INTE på senaste videon som är gråtvideon. Hon verkar gilla att folk går loss och oroar sig för henne, hon får bekräftelse att det är synd om henne.
Hon hade kunnat sätta stopp för det direkt med att säga vad det faktiskt handlade om och att hon inte är i någon fara men hon verkar njuta av att folk tror det och vill att det ska fortsätta.
Det här var ju precis som alla gånger innan ett fylletjafs där hon blivit för full och fått för sig att ”killen” är otrogen. Har varit samma sak varenda gång hon slagit på stora trumman, snart kommer ingen ta henne seriöst om hon skulle vara illa ute någon gång PÅ RIKTIGT.
Citera
2025-05-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Pia är som sagt ny för mig. Jag är ingen TikTokare och hänger inte där. Det jag sett är lite av det denna Morte lagt ut. Pia lurade även mg. Jag anser även jag att hon kan ta hand om sig själv och fatta sina egna beslut. Det är hon. Att vara hemlös, sova på centralstationen och så vet jag inte om jag själv fixat?
Och jag skulle aldrig våga gå hem till någon främmande. Jag hade nog skaffat mig ett tält och sökt skydd i skogen ist. Men alla är vi olika.
Men igår såg jag något gammalt klipp när hon bodde med barnen. Hon satt och skrek hysteriskt om hur trött hon var och ville ut och festa mm. Herrejisses! Jag blev fan rädd. Har hon fått sådana utbrott i närheten av barnen också? Ja då ere fan illa.
Hon är ju inte omyndigförklarad iaf men oj... Rabiat deluxe.
Klart hon behöver hjälp. Henne skulle inte jag vilja möta ute en natt
Jag tror dom som kommenterar och skickar styrkekramar bara måste vara barn som inte fattar.
Sådär beter man sig inte som Mamma då behöver man hjälp.
Typ vård. Låsas in jue.
Tror det även är vuxna som skickar till henne som inte vill se eller höra hur hon beter sig för allt enligt dom läser hennes livs kaos med kärlek styrkekramar handhjärtan 😊. Särskilt två stycken på senaste videon som skriver att får hon bara kärlek och blah blah så löser sig allting 🤣
Citera
2025-05-14, 21:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Se där va hon.. Undrade just
https://youtu.be/prILca1PvA0?si=DGySd32SJMpeE4Od
https://www.tiktok.com/@grddrumpan2025/video/7504370797939576086
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-05-14 kl. 21:10.
Citera
2025-05-14, 22:18
Medlem
Citat:
Se där va hon.. Undrade just
https://youtu.be/prILca1PvA0?si=DGySd32SJMpeE4Od
https://www.tiktok.com/@grddrumpan2025/video/7504370797939576086

Så först var sammanbrottet för att han inte orkade gå och köpa bindor, på kvällen var det för att hon var svartsjuk och idag var det pga nån mensig sexlek. Man kan inte lita på ett ord vad hon säger, historierna ändras beroende på vad hon tycker passar för stunden 🤦‍♀️
Citera
2025-05-14, 22:23
Medlem
Det är riktigt jävla vidrigt av henne att sitta med attityden hon har nu mot följare som ifrågasätter.

OM hon inte ljuger utan de har någon slags BDSMrelation eller andra inslag av våld, med stoppord, så lever damen nog farligare än på länge och än hon fattar... För hon har helt uppenbart absolut noll koll på vad det innebär, hur stoppord används osv
Citera
2025-05-14, 22:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Inget jag kommer fortsätta följa iaf. Det var kul en vecka.
Citera
2025-05-14, 22:45
Medlem
Är hon påtänd i senaste videon där hon visar deras nya rum, eller bara blivit helt galen? Har alltid tyckte hon påminner om Aileen Wournos, och nu med ögonen, mer än någonsin. Jag undrar verkligen hur allt detta kommer sluta.
Citera
2025-05-14, 22:58
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvas6078
Är hon påtänd i senaste videon där hon visar deras nya rum, eller bara blivit helt galen? Har alltid tyckte hon påminner om Aileen Wournos, och nu med ögonen, mer än någonsin. Jag undrar verkligen hur allt detta kommer sluta.

Hon har tydligen blivit sminkad av Herr kriminell.
Han håller väl på att forma om Pia Pissfitta till något han gillar? Mer än hennes pengar, alltså.
Citera
2025-05-14, 23:06
Medlem
Citat:

Hon påminner om "Ika i rutan", bara obehaglig och konstig: https://youtu.be/lAC5QfCjO1c?t=28
Citera
2025-05-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Hon är skriven där eftersom hon har gjort en adressändring dit. För att Skatteverket ska ändra detta krävs att Ramilton hör av sig dit med önskemål om att hon ska tas bort därifrån. Det kommer Skatteverket att göra, men det kan säkert ta lite tid.

När jag ringde skatteverket och anmälde en som stod skriven på min lägenhet och bad de avskriva honom var handläggningstiden 14 mån på det.... 🤦‍♀️
Citera
2025-05-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ja det vore det bästa om inte så..? Varför inte vara hemlös i något annat varmare land?
Spanien, Grekland, Gambia?
Kanske är lättare att få jobb där? Hon kan ju dansa runt sån där stång.
Edit
Poledance.

Billigare vin och kläder med. Fler pubar, fler killar, mer tillgång till alkohol. Billigare hostel!
Citera
2025-05-14, 23:33
Medlem
Citat:

Tycker ändå hon var lugnare än hon brukar vara, nu är hon på glad-fyllan. Om några timmar kommer hon antingen få pippa och vara tjär eller så dyker hon upp för att spotta och fräsa hur fula, patetiska och avundsjuka vi som ser hennes videos är. Allt enligt den vanliga rutinen.

Tycker småsynd om de som trodde hon var på väg att mördas igår, vi som hängt med ett tag vet att hon ofta får dessa psykbryt när alkohol är inblandat och det brukar vara när hon blivit svartsjuk av olika anledningar. Hon är sjukligt svartsjuk (speciellt på fyllan) och när hon blir det slänger hon ur sig vad som helst för att få andra på sin sida och bekräfta hur dum i huvudet mannen är som inte behandlar henne som en gudinna varje vaken minut.

När hon bölade om Hassan var han en otrogen kvinnomisshandlare med könssjukdomar och hon önskade livet ur honom. När hon nyktrat till och blivit sams var det något hon sagt för att hon var arg, hon trodde han varit ute och käkat med någon. Då skulle vi istället hata på honom för att han ”förmodligen” käkat med någon annan än henne och därmed var elak och inte behandlade henne så bra som hon förtjänar.
Detta var dessutom efter att han fått sista varningen inför att bli vräkt pga hennes gormande på nätterna. Hon ville ha honom både hatad och hemlös när han inte avgudat henne tillräckligt bra.

Till de som är nya på hennes kanal vill jag bara säga välkomna och oroa er inte för Pia, det är inte hon som råkar illa ut i förhållandena. När hon druckit kan ni däremot oroa sig för mannen i förhållandet, den hon gör allt för att skada när den inte lytt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in