Citat:
Ursprungligen postat av
HerrManlig
Sluta bajsa ner tråden med din fucking överdrivna killgissning. En bugg har gjort just att någon sorts validering(ar) har havererat. Shit happens.
Jag ska absolut sluta nu när jag sagt det jag ville ha sagt. Jag vill avsluta med att trådsanningar brukar dö ut efter sida 2, och trolltrådar brukar dö ut så fort en mod slänger den. Detta är just nu en trådsanning, det finns noll bevis på att någon har tagit ut dessa pengar.
Är motargumentet att ingen vill outa sig och därmed bli återbetalningsskyldig? Ingen vill lämna spår? Suck... Om vi tänker teoretiskt att minst en spelare har utnyttjat denna bugg och gjort ett uttag som lyckades, oavsett metod (Swish, banköverföring, olika sätt att utföra banköverföringen på som Trustly etc), då tar det ATG noll sekunder att göra en rapport som visar vilka personer som gjort uttag, med vilken metod, till vilket konto, och sedan får samma kille på ATG, som förmodligen är en fet nörd på IT, skicka den rapporten till polisen och sedan går deras verksamhet vidare utan bekymmer.
När ni använder hemsidor som ATG, då kunde dom redan 2010 se exakt vart din muspekare befann sig och hur länge du hade den där. Kanske höll du på att lägga ett spel, precis efter att ha klickat på "visa saldo"-knappen, men du väntade 8 sekunder längre än vanligt? Sådan information både spåras och sparas om dig. Detta inlägg handlar inte om övervakning, utan jag försöker bara påpeka att om någon får för sig att det tar mer än 1 timmes jobb för någon på ATGs IT samt skicka allt underlag som behövs till deras team av advokater som dessutom råkar vara dom bästa i Sverige eftersom dom representerar staten och spelaren har begått ett brott mot användaravtalen.
Ni är fan zoomers i hjärnan om ni går på sånt här, eller ens kan tänka tanken att folk lyckats med detta och kommer "slippa undan". Hahaha