2024-12-02, 14:24
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Minoriterer tenderar att vara det, ja. Jag menar inte i media utan i samhället. Varför tror du folk har problem med att "komma ur garderoben"?
Minoriteter kvoteras in och går före i alla köer i dagens samhälle. Dom är tamejfan inte "svaga och utsatta". Det är på tiden att minoriteter lär sig sin plats igen. Är så satans trött på dessa offerkoftor.
Citera
2024-12-02, 14:25
Avslutad
Citat:
Minoriterer tenderar att vara det, ja. Jag menar inte i media utan i samhället. Varför tror du folk har problem med att "komma ur garderoben"?

Svarta och bögar är definitivt inte "utsatta" på varken det ena eller andra sättet, sluta tramsa.
Citera
2024-12-02, 15:31
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Minoriteter kvoteras in och går före i alla köer i dagens samhälle. Dom är tamejfan inte "svaga och utsatta". Det är på tiden att minoriteter lär sig sin plats igen. Är så satans trött på dessa offerkoftor.

Visa gärna på några exempel där svarta och homosexuella går före i alla köer.
Citera
2024-12-02, 15:34
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Svarta och bögar är definitivt inte "utsatta" på varken det ena eller andra sättet, sluta tramsa.

Varför tror du många homosexuella inte kommer ut?
Citera
2024-12-02, 16:05
Avslutad
Citat:
Varför tror du många homosexuella inte kommer ut?

Gör dom inte det då? Kan du visa lite siffror och källor på det där?

Men en vettig anledning annars kan vara att dom vill kanske inte bli hopkopplade med HBTQROFL+ och Wokeidioterna?
Citera
2024-12-02, 16:50
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Ett bra bögskämt går aldrig ur tiden.
Citera
2024-12-02, 19:33
Medlem
Ser ingen poäng med att håna homosexuella för att de just är homosexuella.
Däremot så ska man ju skämta om alla grupper i samhället, homosexuella inkluderat.
Citera
2024-12-03, 18:17
Medlem
Är du avundsjuk på att de får mer sex än du eller vad är egentligen problemet?

Orka bry sig om hur andra har sex så länge det är med samtycke och inom lagens ramar...
Citera
2024-12-10, 03:15
Medlem
Jag ser ingen logik i att bunta ihop HBTQ. En av dessa är en genuin sexuell läggning. Resten är mestadels ideologiskt grundat trams. För övrigt finns det gott om bögar som avskyr woke. Varför håna människor på basis av medfödda egenskaper som de alltså inte har valt själva? Håna feminister och dylikt pack som kämpar outtröttligt för att sprida förljugna och hatiska budskap istället.
Citera
2025-05-10, 12:51
Avslutad
Jag skulle tro det.
Citera
2025-05-14, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Jag ser ingen logik i att bunta ihop HBTQ. En av dessa är en genuin sexuell läggning. Resten är mestadels ideologiskt grundat trams. För övrigt finns det gott om bögar som avskyr woke. Varför håna människor på basis av medfödda egenskaper som de alltså inte har valt själva? Håna feminister och dylikt pack som kämpar outtröttligt för att sprida förljugna och hatiska budskap istället.

Homosexuella och bisexuella finns, naturligtvis inte så många som woke-maffian påstår, men de finns på riktigt. Transmänniskor är däremot psykiskt sjuka människor som uppmuntras i sina illusioner av dagens media.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in