• 1
  • 2
2024-12-01, 22:37
Medlem
Lao Tzus avatar
Vad anser ni? Är tiden inne att ta ett rejält nappatag med dem på nytt? Eller riskerar man fortfarande PK-vrede om man ger sig på hbtq?
Citera
2024-12-01, 22:41
Medlem
snuskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Vad anser ni? Är tiden inne att ta ett rejält nappatag med dem på nytt? Eller riskerar man fortfarande PK-vrede om man ger sig på hbtq?

Woke minskar inte i Sverige. Varför vill du "driva med och håna fikusar igen" ?

Är du in denial och själv smygbög eller har du blivit våldtagen som barn? Någonting måste vara fel!
Citera
2024-12-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu

Danmarks statsminister skojade lite om att tjuren Ferdinand var homo o lite trans i SvTs talkshow häromsistens..

Men det verkade som att det mesta klipptes bort tyvärr
Citera
2024-12-01, 22:48
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Det finns flera plattformar som utövar yttrandefrihet utan censur
Senast redigerad av xXEmMEXx 2024-12-01 kl. 22:51.
Citera
2024-12-01, 22:48
Medlem
SamuraiBennys avatar
i slutet av 1945 kunde man hitta Nazistgrejer i varje dike i Tyskland, ingen hade någonsin varit nazist, det var "alla andra, jag följde bara order!". Nu börjar folk lämna Twitter i hopp om att historian inte ska följa med dom, "Jag har aldrig varit woke, jag följde bara order!". Historien upprepar sig. Men precis som Judarna hade sin polisliga och leta upp och ha ihjäl judemördarna i årtionden efter, så bör det sökas upp emd lykta vilka det var som följde Wokeismen och ville utrota de vita.
Citera
2024-12-01, 22:50
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Woke minskar inte i Sverige. Varför vill du "driva med och håna fikusar igen" ?

Är du in denial och själv smygbög eller har du blivit våldtagen som barn? Någonting måste vara fel!

Varför vill dessa fikusar pusha sin agenda 24/7? Det är rätt så irriterande när man inte är intresserad. Det är ungefär som när en jobbig reklam dyker upp på repeat.
Citera
2024-12-01, 22:53
Medlem
snuskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Men precis som Judarna hade sin polisliga och leta upp och ha ihjäl judemördarna i årtionden efter, så bör det sökas upp emd lykta vilka det var som följde Wokeismen och ville utrota de vita.

Du behöver inte söka. Der ewige Jude ligger bakom Wokeismen. Det är inte något bögarna sjävla har hittat på.

Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Varför vill dessa fikusar pusha sin agenda 24/7? Det är rätt så irriterande när man inte är intresserad. Det är ungefär som när en jobbig reklam dyker upp på repeat.

Ja du har helt rätt men det är inte fikusarna som vill pusha sin agenda 24/7. De utgör endast ett redskap i ett mycket större spel.
Citera
2024-12-01, 23:05
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Woke kan inte vara woke hur länge som helst. När tillräckligt många har vaknat blir det som var woke bara det nya normala.
Du verkar tro att woke är detsamma trend.
Citera
2024-12-01, 23:31
Medlem
proconsuls avatar
Ja det kan man ju verkligen hoppas. Bögskämt är ju det roligaste som finns. Utom negerskämt kanske.
Eller skämt om norrmän, hahahahahahhaha. Men bögskämt är ju verkligen genial humor så jag håller med dig här, vi måste slåss för vår rätt att driva med de utstötta och svaga.
Citera
2024-12-01, 23:42
Medlem
kristofferGs avatar
Och när ingen är woke längre? Hur ska ni då klara er, ni som suger Elon Musks högra pungkula och gråter för att ni är kränkta (snacka om suspekt)..? Ni lever ju på att ha en syndabock och offerlamm. När det inte längre finns, vem får då ta smällen?
Citera
2024-12-02, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Ja det kan man ju verkligen hoppas. Bögskämt är ju det roligaste som finns. Utom negerskämt kanske.
Eller skämt om norrmän, hahahahahahhaha. Men bögskämt är ju verkligen genial humor så jag håller med dig här, vi måste slåss för vår rätt att driva med de utstötta och svaga.
Ni i vänstern har verkligen en sjuk världsbild. Bögar och negrer skulle alltså vara svaga och utstötta i dagens Sverige.
Citera
2024-12-02, 01:41
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, det tror jag. Nu kan det äntligen bli lite ordning i världen igen - med Mr Trump och Mr Musk som ledare!

Jag tycker mest synd om dem som hann göra irreversibla misstag under WOKE-eran. T.ex. skaffa barn med negrer (och nu är de fast med den importerade negern, för han måste få vara kvar i Sverige för BAAAAARNETS skull), eller operera bort bröst/könsorgan och ta hormoner som för evigt förändrar exempelvis struphuvudet (på en tjej). Och de som har gjort en abort eller flera kommer att drabbas av svåra skuldkänslor, när tidvattnet vänder i den frågan också. För det kommer det att göra, det är redan på gång.

Vi som höll huvudet kallt och överlevde WOKE-eran utan men, får väl gratulera oss själva och varandra!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in