2025-05-12, 22:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Hade hon inte betalat en månads boende på förra hostelet? Innan hon flyttade. Alldeles nyss nämnde hon det - i samma klipp som hon uppmanade barn att sikta på att bli alkoholister och no-lifers ( dricka vin på lokal en vanlig vardag) . Sa hon inte det ? Bode det inte bara vara att flytta tillbaka då?

Jo men hon blev väl utkickad för hon drack på rummet?
Citera
2025-05-12, 22:32
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene
Huvudet på spiken. Stryk det jag skrev, hon har förmodligen panik för att roomis bad henne sticka därifrån och att hon nu kommer behöva betala för boende

Hon är så uppenbart sjuk.

Och fått ännu en människa ( nu den här KebabDjäsus) att få kalla fötter.

Sorgligt hur hon fortsätter härja runt och göra sig själv till åtlöje, med sin ”
Miljooon”.

När hon istället borde få vård och hjälp för sitt alkoholmissbruk och sina problem.
Citera
2025-05-12, 22:37
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Krokodiltårarna.😂
När fan ska hon börja förstå att det är dags att lägga ner spriten och "pojkvänner".

https://gofile.io/d/8b1hm0

Det där är ju egentligen inte tårar över denna situation- det där jävla bölandet är ju en frustration hon samlat på sig över hela hennes livssituation som hon sett till att hamna i.
Det äckligaste är att man fan ser att hon tittar på sig själv, som ett barn i 4års åldern som fascineras av sitt ansiktes olika känslor i spegeln.
Detta ska va en vuxen kvinna och mamma. Fan va trött man är på fanskapet som aldrig tar eget jävla ansvar till något !
Vidret är ett psyksjukt vrak och full 24/7. Lever på tiktok och provar smink, kläder, stilar och pojkvänner som en sann fjortis.
>>>>>
SKÄRP TILL DIG PIA !
FÖR
FAN !!
<<<<<
Citera
2025-05-12, 22:39
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jo men hon blev väl utkickad för hon drack på rummet?

Aaaa…
Sant ! Tänkte för en stund att hon hade hunnit bo in sig på ett nytt ställe . Minns ett klipp på hennes träskor, doftljus, snittblommor och blommiga sängkläder ? Var inte det nyss - alltså ett annat boende - efter hon blev kickad från favoritstället ?
Citera
2025-05-12, 22:40
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon är så uppenbart sjuk.

Och fått ännu en människa ( nu den här KebabDjäsus) att få kalla fötter.

Sorgligt hur hon fortsätter härja runt och göra sig själv till åtlöje, med sin ”
Miljooon”.

När hon istället borde få vård och hjälp för sitt alkoholmissbruk och sina problem.

Ja det vore det bästa om inte så..? Varför inte vara hemlös i något annat varmare land?
Spanien, Grekland, Gambia?
Kanske är lättare att få jobb där? Hon kan ju dansa runt sån där stång.
Edit
Poledance.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-05-12 kl. 22:45.
Citera
2025-05-12, 22:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Aaaa…
Sant ! Tänkte för en stund att hon hade hunnit bo in sig på ett nytt ställe . Minns ett klipp på hennes träskor, doftljus, snittblommor och blommiga sängkläder ? Var inte det nyss - alltså ett annat boende - efter hon blev kickad från favoritstället ?

Jag vet inte men jag fick den uppfattningen att hon blev utkickad. Från vart vet jag inte?
Citera
2025-05-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Kanske SOC/MIG kommit på att KebabDjäsus på 10 kvadrat, hyser fylltanten där?
Eller, så har han själv fått nog?
Hahahahah hasson 2.0 fast detta gick fortare!! Fast i äckel päckel Pias skitliv är förutsägbart
Citera
2025-05-12, 23:09
Medlem
https://youtu.be/s9j50s0YMdk?si=RdX3LqeYUsFtFaxO

Visserligen en gammal gråt video men inte den första och definitivt inte den sista heller
Citera
2025-05-12, 23:39
Medlem
Det verkar ha kommit ut på Tiktok vilket lägenhetshotell de är på och vissa uppmanar att man ska ringa polisen, jag undrar hur smart det egentligen är att tillkalla polis till lägenheten när han är papperslös och hon inte har rätt att bo där..
Citera
2025-05-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det verkar ha kommit ut på Tiktok vilket lägenhetshotell de är på och vissa uppmanar att man ska ringa polisen, jag undrar hur smart det egentligen är att tillkalla polis till lägenheten när han är papperslös och hon inte har rätt att bo där..

Troligtvis så är kärringen den enda polisen kommer att avlägsna från platsen. Rummet är inte hennes samt att hon är skriven på ett annat hostel och dessutom så har hon undvikit ett förhör hon skulle in på tidigare i år, gällande att hon hade spottat på en polis. Förhoppningsvis så ringer någon så att hon hamnar i arresten och kan nyktra till.
Citera
2025-05-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Troligtvis så är kärringen den enda polisen kommer att avlägsna från platsen. Rummet är inte hennes samt att hon är skriven på ett annat hostel och dessutom så har hon undvikit ett förhör hon skulle in på tidigare i år, gällande att hon hade spottat på en polis. Förhoppningsvis så ringer någon så att hon hamnar i arresten och kan nyktra till.

Jag vet dessutom inte vilket brott Roomis gjort sig skyldig till. Tror inte polisen arresterar någon för att ”han blev irriterad när jag ville att han skulle gå och köpa bindor men han gick ändå”. Kanske en ny brottsrubricering finns för ändamålet?
Citera
2025-05-13, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jag vet dessutom inte vilket brott Roomis gjort sig skyldig till. Tror inte polisen arresterar någon för att ”han blev irriterad när jag ville att han skulle gå och köpa bindor men han gick ändå”. Kanske en ny brottsrubricering finns för ändamålet?
Är övertygad om att det är kärringen som i vanlig ordning hinkat massa vin och blivit irriterad och till slut fått sin fylle psykos och skrikit gastat och gapat och ställt till med ett herrans liv så kebab mannen fått nog och satt ner foten som Hassan gjorde och då bröt kärringen ihop och filmade sin meltdown så kreti ock pleti blivit helt förfärade och gapar om kvinnomisshandel på TikTok! Imorgon är kärringen sitt vanliga arroganta hånflinande liksom sååå såå jag igen och full
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in