Citat:

Ursprungligen postat av 
Rebali179

Var det du som spelade in Gävle 2019 så lyfter jag på hatten för dig. Vilket jobb du har lagt ner
m.m.. Inte illa.  Jag har för mig att jag såg ett par Liveklipp från en Video som Subliminal Sounds släppte när bandet släppte 
Aventure.  Tror det är 
Svartbergstrollen
https://www.youtube.com/watch?v=irW6pdP7A0Q 

Ja, det stämmer bra. Jag spelade in Gävle 2019. Det var kul men också lite stressigt. Jag har en till kameravinkel från den konserten som tyvärr blev ofullständing pga dåligt batteri, men nån gång kanske jag klipper in den delen också och gör en uppdaterad version av den videon. 
Flera ljudversioner finns även av den konserten. Jag spelade in med 7 olika mikrofoner. Så det finns lite att välja mellan. Dock så tycker jag att de flesta ljudversioner har ett ganska så likadant ljud trots olika placeringar och olika märken på inspelningsutrustningen. 
Hoppas verkligen Subliminal sitter på fler bra liveinspelningar vad gäller video-biten :-)
Ju fler av oss som mejlar dom, desto större chans att de kanske släpper en DVD eller Blu Ray video. Om de skulle välja att släppa något digitalt på nätet, så minskar ju kostnaderna betydligt. Det vore kanske en bra plan B?