Citat:
Ursprungligen postat av
Katastrofen1
Bergvall är bättre än Larsson defensivt. Tittar du inte Tottenham?
PL-runkare kommer ändra åsikt när Larsson anländer så du får se honom också.

Hur går det i ligan för dom?

Vem behöver en defensiv understödjare konstant för att kunna fungera på planen btw?
Men dom sitter inte ens i motsats till varandra utan tvärtom som komplementet. Ayari ryker direkt.
Bemöt det jag skriver istället för att komma med dumma påståenden ur luften sådär när du inte har något att komma med.
Tänk före du skriver om du ska svara annars avstå.