2025-05-12, 13:31
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Christofer fortsätter med sin "polisutbildning" och passar på och nämna att Snart kommer kommer Jocke & Anjo falla. När ska Christofer vakna ur sin koma?
Polisutbildning? Ska han utbilda sig till skolpolis och stå vid obevakade övergångsställen vid dagis och lågstadie skolor och stoppa så inga barn blir påkörda eller vad är det jag missat?
Citera
2025-05-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja, han är otroligt svagbegåvad.

Ta bara när han dömdes till narkotikainnehav. Han satt och tjata om at han "pissat rent", och inte använt några droger. Gång på gång fick man tala om för honom att han inte stod åtalad för att ha använt narkotika, utan att han förvarat det. Men Chrippa förstod helt enkelt inte skillnaden utan forsätta och tala även om att han nyttjat narkotika på fester i sin ungdom, (av någon jävla anledning?)

Den rättegång, (som Chrippa enligt egen utsago skulle dansa sig igenom), hade räckt med att åklagare luta sig tillbaka, och låta Chrippa fälla sig själv, för i samma sekund att öppna käften så slog han krokben för sig själv.

Har lyssnat på många rättegångar, men Chrippas tar fan priset i dumhet.

Jag lyssnade också på den och det var nästan lyteskomik.

Det är så hela tiden. Han påstår något som är en lögn och lurar tydligen ett fåtal personer som tar hans lögner som sanning och presenterar det som sanning.
Citera
2025-05-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Polisutbildning? Ska han utbilda sig till skolpolis och stå vid obevakade övergångsställen vid dagis och lågstadie skolor och stoppa så inga barn blir påkörda eller vad är det jag missat?

Han hånar som vanligt de han borde vara ödmjuk emot.
Korkad så det skriker om det.
Citera
2025-05-12, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är ju just den delen. Det inte gick till åtal. Trots allt så har det hänt.
Självklart vill de inte vara i samma land som Chrippa och hans "vänner".

Ja att det har hänt är uppenbart med tanke på att polisen skriver klart och tydligen stämpling till grov misshandel och stämpling till grovt olaga hot, dock räckte det inte till åtal som du säger.
Ändå helt sjukt att man gör såhär mot andra människor.
Men detta visar bara på att Jocke & Anjo sa sanningen om vad anmälan handlade om.

Det roliga är ju att Jocke & Anjo kan ju iaf resa till andra länder och sitter inte fast med reseförbud.
Citera
2025-05-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ohja det kommer det. Vrida och förvränga allting som vanligt. De är så jääävla tröttsamt.

Ja det är fruktansvärt tröttsamt, jag tycker det visar sig gång hur mycket kräftan faktiskt ljuger speciellt för sina följare.
Citera
2025-05-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
https://imgur.com/a/Ko7meOt

Här kan man läsa vad kräftan skrivit med en annan person ang stämplingen.
Nu hoppas jag att folk kan inse att de Jocke & Anjo har sagt är sant.

Ber om ursäkt att första bilden är suddig men zooma så går det bra, det är flera bilder så scrolla.

Tack...!

Om man går tillbaka i den här tråden (runt inlägg #31641) så finner vi att paret befann sig Dubai när kräket formulerade uppdraget: "det måste ske en ordentlig markering, alltså på gränsen till död".

Kände han sig särskilt oåtkomlig under tiden i Dubai? Stora månatliga inkomster vid den tiden, och full av dopning? Några veckor tidigare hade han både hotat att döda Anjos barn inför flera oberoende vittnen, och gett sig på brodern efter låsbytet till lägenheten.

Han kokar av hat: "Minst armarna ska brytas på flera ställen".

Utföraren tvekar och verkar tycka att det räcker med att stoppa en pistol i munnen på Anjo. Nej, kräket håller inte med: de ska båda misshandlas till gränsen "till död".

Det har inte framkommit vem utföraren är: är det gamle, feta pappan som han skriver med, eller är det med en person med dokumenterat våldskapital? Och "Ni måste vara där för att markera" - ni...? Är en företrädare med en gruppering som han skriver med...?

Det är inte direkt konstigt att man lade två månader på att utreda ärendet.

Vi får hoppas är kräket offentliggör de förhör som hållits med honom så vi får mer kontext till stämplingen.
Citera
2025-05-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili

Det är självklart att Chrippa inte ska bli polis, för det först så får man inte vara dömd och det andra är han för dum.
Citera
2025-05-12, 14:25
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Mycket svar vill personen ha men kan inte svara på en enkel fråga själv.

Såklart att det kommer vara fel och säkert inte till någon stor hjälp alls snarare tvärtom.

Självklart är inte tidslinjen till nytta i ekobrotten. Jag uppfattade det som att det avsåg stämpling och annat som är nedlagt.

Eller har jag uppfattat det fel?
Citera
2025-05-12, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tack...!

Om man går tillbaka i den här tråden (runt inlägg #31641) så finner vi att paret befann sig Dubai när kräket formulerade uppdraget: "det måste ske en ordentlig markering, alltså på gränsen till död".

Kände han sig särskilt oåtkomlig under tiden i Dubai? Stora månatliga inkomster vid den tiden, och full av dopning? Några veckor tidigare hade han både hotat att döda Anjos barn inför flera oberoende vittnen, och gett sig på brodern efter låsbytet till lägenheten.

Han kokar av hat: "Minst armarna ska brytas på flera ställen".

Utföraren tvekar och verkar tycka att det räcker med att stoppa en pistol i munnen på Anjo. Nej, kräket håller inte med: de ska båda misshandlas till gränsen "till död".

Det har inte framkommit vem utföraren är: är det gamle, feta pappan som han skriver med, eller är det med en person med dokumenterat våldskapital? Och "Ni måste vara där för att markera" - ni...? Är en företrädare med en gruppering som han skriver med...?

Det är inte direkt konstigt att man lade två månader på att utreda ärendet.

Vi får hoppas är kräket offentliggör de förhör som hållits med honom så vi får mer kontext till stämplingen.

Antagligen skrivet till samma personer som han köpt droger av.

Han kommer aldrig lägga ut det offentligt för då kommer han se så jäkla dum ut.

Jag vet att anmälan ang Anjos barn finns, där även soc står som vittne, dock så lags det också ner vilket känns helt galet när det gäller barn.

Det är riktigt vidrigt det han skriver med den okända personen.

Inget hos tingsrätten ang Anjo & Rask än, kollade idag.
Citera
2025-05-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Självklart är inte tidslinjen till nytta i ekobrotten. Jag uppfattade det som att det avsåg stämpling och annat som är nedlagt.

Eller har jag uppfattat det fel?

Limbo gjorde ju en tidslinje på allt sa den användaren, då jag inte tagit del av den så har jag ingen aning om vad den handlar om.
Citera
2025-05-12, 14:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
https://imgur.com/a/Ko7meOt

Här kan man läsa vad kräftan skrivit med en annan person ang stämplingen.
Nu hoppas jag att folk kan inse att de Jocke & Anjo har sagt är sant.

Ber om ursäkt att första bilden är suddig men zooma så går det bra, det är flera bilder så scrolla.

Det där är ju bara skitsnack.
Citera
2025-05-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det där är ju bara skitsnack.

Vad är skitsnack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto