• 1
  • 2
2025-05-11, 21:57
Medlem
Väldigt ofta när jag går och möter människor så sniffar personen till just när vi är jämsides. Det händer så pass ofta så det känns inte om det är en slump. säkert 1-10 personer man som kvinna gör det. Skulle nog ändå säga kvinnor gör det lite oftare än män.

Nån annan som har erfarenhet av detta fenomen eller är en av personerna som gör det här störande sniffandet i möte mer sina medmänniskor?
Citera
2025-05-11, 22:01
Medlem
Faktiskt aldrig varit med om detta, känner inte heller någon som varit med om det. Det kan inte vara så att du luktar riktigt illa?
Citera
2025-05-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullbox
Faktiskt aldrig varit med om detta, känner inte heller någon som varit med om det. Det kan inte vara så att du luktar riktigt illa?

Luktar illa har jag aldrig fått höra att jag gör så det lär inte va anledningen.
Citera
2025-05-11, 22:08
Medlem
Använder du mycket deo eller rakvatten som luktar starkt?
Citera
2025-05-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenavryssland
Luktar illa har jag aldrig fått höra att jag gör så det lär inte va anledningen.

Det är sällan folk säger det till dig
Citera
2025-05-11, 22:12
Medlem
franges avatar
Har aldrig fått höra det. Uppenbarligen är det du som stinker. Varför skulle de annars börja lukta och undra vad fan det är för ett osande äckel?
Citera
2025-05-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenavryssland
Väldigt ofta när jag går och möter människor så sniffar personen till just när vi är jämsides. Det händer så pass ofta så det känns inte om det är en slump. säkert 1-10 personer man som kvinna gör det. Skulle nog ändå säga kvinnor gör det lite oftare än män.

Nån annan som har erfarenhet av detta fenomen eller är en av personerna som gör det här störande sniffandet i möte mer sina medmänniskor?

Folk lider av allergi, därför sniffar de så mycket!
Citera
2025-05-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonlopp
Använder du mycket deo eller rakvatten som luktar starkt?

Nej normal användning av deo inget rakvatten, parfym brukar jag ha dock.
Citera
2025-05-11, 22:31
Medlem
DevilsDens avatar
Dom gör så både män & kvinnor när man ignorerar deras existens när man går förbi dom…

Har att göra med uppmärksamhetsbehov & att inte bli sedd. Kvinnor sniffar till & männen hostar typ. Vissa försöker bara markera på något konstigt sätt. Finns säkert flera anledningar till detta fenomen.

Kan också bero på din egen hållning då vissa kan tro att man är lite ”mer”

Samma fenomen finns när en krallig man möter en normalbyggd man som genast spänner ut båda armarna åt sidan för att se muskulös ut.. knäppgökar med andra ord.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-05-11 kl. 22:34.
Citera
2025-05-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Dom gör så både män & kvinnor när man ignorerar deras existens när man går förbi dom…

Har att göra med uppmärksamhetsbehov & att inte bli sedd. Kvinnor sniffar till & männen hostar typ. Vissa försöker bara markera på något konstigt sätt. Finns säkert flera anledningar till detta fenomen.

Ja det här tror jag är sanningen faktiskt, jag tar i princip aldrig ögonkontakt med människor när jag är ute och går. Precis hostar till händer också ofta att folk gör då oftast eller alltid män.
Citera
2025-05-11, 22:46
Medlem
RedRights avatar
Brukar snarare hålla andan när någon går förbi, nära/jämsides. Absolut om det är en svartskalle för där luktar det avföring och annat äckel. Studsar bakterier runt och hela deras sfär.
Citera
2025-05-11, 22:57
Medlem
sommarlovs avatar
Alla snorar, du hör det bäst när de är precis vid dig, det betyder inget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in