Citat:
Ursprungligen postat av
Dick-Jerker
Ingen idé att hänvisa till studier eftersom ni ändå inte tror på dem. Dessutom så är väl hälften av studierna forskningfusk ändå. Om jag länkar till en studie som visar det ena så går det att hitta en studie som visar det andra. Peer review är ett jävla skämt och jag har tagit upp tidigare i tråden att t.o.m. före detta chefsredaktörer för inga mindre än The Lancet och The New England Journal of Medicine har skrivit om det utbredda forskningsfusket som publiceras i dessa journaler.
Ni erkänner ju inte ens att det är fusk att ge adjuvans till kontrollgrupper och kalla det för placebo.
Dessutom var hela poängen i mitt inlägg att SIDS är oviktigt. Det är sjuka individer industrin tjänar pengar på... inte döda individer.
Nej det är ingen idé då du inte har tillförlitliga studier som hållit för granskning.
Samma gamla visa att det är ingen idé att visa något, jo det är det men kolla själv först att studien/siffror eller påståenden stämmer först och lita inte blint på antivaccinlobbyn.
Ingen förnekar att fusk förekommer, så länge människor med egenintressen finns kommer det finnas, men de avslöjas också.
Vilka tjänar på någon på den låga förekomsten av, likväl förfärliga död och lidande för anhöriga, av plötslig spädbarnsdöd i Sverige??
Hur många vaccinationer och av vad har barn mellan 1 - 5 månader i Sverige fått? Hur länge efter de fått vilka vaccin har den tragiska döden inträffat för dem? Och vad är det för vaccin som dödar fler pojkar än flickor i plötslig spädbarnsdöd?
Gissningsvis inga svar men massa undanflykrer!