• 1
  • 2
2025-05-03, 11:37
Medlem
Hur påverkar graviditetshormonerna kvinnans sexlust under graviditeten? Kan de göra att kvinnan börjar tända på någonting som hon inte brukar tända på? Händer det att hon drömmer sexdrömmar där hon tänder på någonting som hon vanligtvis inte tänder på?
Citera
2025-05-03, 11:56
Medlem
Hamadryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akindfriend
Hur påverkar graviditetshormonerna kvinnans sexlust under graviditeten? Kan de göra att kvinnan börjar tända på någonting som hon inte brukar tända på? Händer det att hon drömmer sexdrömmar där hon tänder på någonting som hon vanligtvis inte tänder på?

Svar på samtliga frågor; Det är individuellt och alla påverkas på olika sätt.
Citera
2025-05-03, 11:57
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akindfriend
Väldigt individuellt.
Citera
2025-05-06, 14:49
Medlem
Onan-erarens avatar
Mitt en modern till min son var pilsk under graviditeten å det var bra för jag var vrålkåt jämt å vi knullade under hela graviditeten, de sista månaden körde jag henne analt å det gillade hon till min stora glädje.
Citera
2025-05-07, 14:16
Medlem
Incendios avatar
Det är oerhört individuellt. Samm kvinna kan till och med ha olika upplevelser av olika graviditeter och vanligen varierr känslorna och måendet under graviditetens gång.
Citera
2025-05-11, 00:30
Bannlyst
Nej man börjar inte tända på nya saker. Det är mat man cravar efter, och det kan vara nya saker.

Det påverkar i hög grad. Man vill ha sex hela tiden.
Citera
2025-05-11, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodMorningVietnam
Det påverkar i hög grad. Man vill ha sex hela tiden.

Lite ironiskt när kvinnan redan är gravid, hon kunde haft den lusten som icke-gravid istället.
Citera
2025-05-11, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Lite ironiskt när kvinnan redan är gravid, hon kunde haft den lusten som icke-gravid istället.
Ja, det hade man väl i för sig också. Men så är det i alla fall.

Är väl lika ironiskt att gubbar bli kåta. De sprider dåliga muterade gener och kan inte vara bra pappor. De orkar inte och dör tidigare
Citera
2025-05-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ja, det hade man väl i för sig också. Men så är det i alla fall.

Är väl lika ironiskt att gubbar bli kåta. De sprider dåliga muterade gener och kan inte vara bra pappor. De orkar inte och dör tidigare

Nej det är inte lika ironiskt med tanke på att det i slutändan bara handlar om att reproducera, naturens syfte är det så att säga. Naturen skiter i feminism och liknande skit. Möjligtvis kan det kanske vara bra för en gravid kvinna att ha sex om hon vill sätta igång förlossningen? Är inte jättekunnig inom området.
Senast redigerad av Aprilomaja 2025-05-11 kl. 09:46.
Citera
2025-05-11, 10:08
Bannlyst
Citat:
Nej det är inte lika ironiskt med tanke på att det i slutändan bara handlar om att reproducera, naturens syfte är det så att säga. Naturen skiter i feminism och liknande skit. Möjligtvis kan det kanske vara bra för en gravid kvinna att ha sex om hon vill sätta igång förlossningen? Är inte jättekunnig inom området.
Och jag är inte feminist. Men det är inte bra att sprida gener som ger t ex autism.

Att blodvolymen ökar och gör en kåtare ä också naturligt.

Ja det sägs ju att det kan få igång det
Citera
2025-05-11, 10:27
Medlem
Citat:
Och jag är inte feminist. Men det är inte bra att sprida gener som ger t ex autism.

Att blodvolymen ökar och gör en kåtare ä också naturligt.

Ja det sägs ju att det kan få igång det

1. Det är bara en ökad sannolikhet att barnet får autism, autism är även bra för att bibehålla en biologisk mångfald

2. Ja och det är det som är lite ironiskt, att kvinnan är som kåtast då hon minst behöver vara det och då män kanske är minst benägna att vilja ha sex med henne också

3. Verkar dock inte finns några
vetenskapliga belägg för det
Citera
2025-05-11, 10:31
Bannlyst
Citat:
1. Det är bara en ökad sannolikhet att barnet får autism, autism är även bra för att bibehålla en biologisk mångfald

2. Ja och det är det som är lite ironiskt, att kvinnan är som kåtast då hon minst behöver vara det och då män kanske är minst benägna att vilja ha sex med henne också

3. Verkar dock inte finns några
vetenskapliga belägg för det
Kvinnor stimulerar fortfarande sig bäst själva.

Har du gått och blivit bitter? Dags att skaffa katt
Senast redigerad av GoodMorningVietnam 2025-05-11 kl. 10:38.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in