2025-05-10, 22:48
Medlem
#609 Inkomstår 2023 490.000 inkomst och har betalningsanmärkningar. Låter inte så strålande.
Citera
2025-05-10, 22:50
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja Gädd smoking. Cigarett berra hade full utstyrsel med.

Ok
Citera
2025-05-10, 22:59
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteBalansOchFakta
#609 Inkomstår 2023 490.000 inkomst och har betalningsanmärkningar. Låter inte så strålande.

Låter extremt klantigt. Förstår inte hur någon så högutbildad kan bete sig som en prakt nolla.
Om det brinner så mycket i ballen att du riskerar hela livet för att få utlösning är det nog läge och fundera på kemisk kastrering.
Fast det är ju försent nu. Inkomsten kommer nog minska framöver undrar om han har lagt undan för en regnig dag.
Citera
2025-05-10, 23:10
Medlem
StigEngstroms avatar
609 svamlar på riktigt duktigt i försvarssamtalet för att vara nån topnotch advokat vars jobb det är att med talets gåva och härskartekniker trycka ner lagar och förordningar i halsen på folk...
Han får ju megapanik när dom kommer in på hans snack om sexköp.
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-05-10 kl. 23:12.
Citera
2025-05-10, 23:16
Medlem
norther1s avatar
Oklart om #609 spelar dum för att förskanska sig information om hur mycket de vet om honom eller om han på allvar inte vet omfattningen om Dumpen och hur detta kommer falla ner på honom. Sällan skådat någon som är så skicklig på att nyttja härskartekniker över telefon, starkt av Sara att ställa honom mot väggen ändå. Oavsett så undrar ju jag hur illa fallhöjden på honom kommer bli. Han har ju fortfarande inte gjort sig skyldig till något brott.
Citera
2025-05-10, 23:17
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
609 svamlar på riktigt duktigt i försvarssamtalet för att vara nån topnotch advokat vars jobb det är att med talets gåva och härskartekniker trycka ner lagar och förordningar i halsen på folk...
Han får ju megapanik när dom kommer in på hans snack om sexköp.

Ja och med all rätt har gjort bort sig ordentligt här har vi fallhöjd. Framtiden får han nog tillbringa som brännvins advokat och ta massa kassa uppdrag. Här passar väl den som gapar efter mycket rätt bra.
Citera
2025-05-10, 23:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Oklart om #609 spelar dum för att förskanska sig information om hur mycket de vet om honom eller om han på allvar inte vet omfattningen om Dumpen och hur detta kommer falla ner på honom. Sällan skådat någon som är så skicklig på att nyttja härskartekniker över telefon, starkt av Sara att ställa honom mot väggen ändå. Oavsett så undrar ju jag hur illa fallhöjden på honom kommer bli. Han har ju fortfarande inte gjort sig skyldig till något brott.

Försök till sexköp är brottsligt
Citera
2025-05-10, 23:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja och med all rätt har gjort bort sig ordentligt här har vi fallhöjd. Framtiden får han nog tillbringa som brännvins advokat och ta massa kassa uppdrag. Här passar väl den som gapar efter mycket rätt bra.

Han var nog brännvinsadvokat redan från början. Har sällan sett en mer illasittande kavaj.
Citera
2025-05-10, 23:23
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1

Nä men det är ju moraliskt helt förkastligt.
Vem vill anlita och få förtroende för någon som hemskt gärna betalar underåriga för diverse avsugningar, och anala knull. Jag skulle inte anlita honom i alla fall oavsett hur duktig han är, och det verkar han ju va
Citera
2025-05-10, 23:23
Medlem
#609:s springstil, hahaha. Lite för spänd i kroppen. Han sprang verkligen som om han vet att någon kollar.

För övrigt riktigt provocerande hur han spelar dum i telefonsamtalet.

”Nu hänger jag inte med”, ”jag förstår inte riktigt”, ”nu blir jag perplex”, ”neeej det kan jag inte ha gjort”, och så vidare, och när han skrattar och försöker spela ner.

Den här typen är nog riktigt obehaglig i berusat tillstånd.

Förhoppningsvis är han riktigt jävla rökt.
Citera
2025-05-10, 23:27
Medlem
#609:

”Jag förstår bara inte, jag förstår inte vem jag ska ha köpt sex av, hahaha, jag hänger inte med riktigt”.

Det är bokstavligen han som har påstått att han har köpt sex, inte Dumpen.

En dryg liten fitta verkligen.
Citera
2025-05-10, 23:41
Medlem
StigEngstroms avatar
För en månad sen hjälpte 609 en rekryterare på linkedin att dela en ledig tjänst som chef över nån gruva i Kiruna.
Det låter ju perfekt, sök själv!
Han har cv långt som en toarulle. Advokatsprätt, sålt skidor, föreläsare, fan och hans moster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in