2025-05-10, 17:32
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Inget skriker "lyckligt äktenskap" som när frun tvingas sätta sig framför kameran för att berätta hur underbart allt är. Väldigt övertygande.

Vem försöker de lura egentligen?

Att hon redan en gång varit nära att lämna praktarslet, säger väl allt man behöver veta om deras äktenskap.
Citera
2025-05-10, 17:37
Medlem
aYaLLas avatar
"Det är inga problem, jag har inga bekymmer, vi är glada, jag är glad"

"Jag behövde ta bort sociala medier för att det snackas så mycket skit om oss"
Citera
2025-05-10, 17:43
Medlem
aYaLLas avatar
Herregud den här videon var ett riktigt misstag av Rask. Jag märker några minuter in i videon att man börjar höra att det är Rask som talar men genom sin fru. "Ni vet inget om oss!"

Hon för sig likadant, betonar ord på liknande sätt. Läskigt.
Citera
2025-05-10, 17:51
Medlem
B´stards avatar
Skitstöveln har beepat ut ljudet när hon nämner namnet på kanalerna som kritiserar Rask. Patetetiskt och kontrollerande som bara den. För skulle hans "fans" hitta dit så är han körd...
Citera
2025-05-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Stöd inte BajsBaronen! Ge inte honom och feta Therese några visningar! Vänta tills videon läggs ut här, på alternativa kanaler.
Men ni får mer än gärna gå in, pausa fort som fan, lägg en tumme ner och gå ut.

Lägg gärna en spydig kommentar där ni kritiserar den förljugna byfånen med leopard-skjorta och och bandana. Även om kommentaren raderas illa kvickt, så får han se hur avskydd han är.

Jo jag vet. Vanligtvis gör jag det men hade en känsla av att det här var en sån där video som eventuellt skulle raderas inom kort. Har åtminstone adblock. Kommentarer är inte ens värt att lämna för jag är redan blockad. Bara jag kan se kommentaren jag lämnar, ingen annnan.
Citera
2025-05-10, 17:54
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Skitstöveln har beepat ut ljudet när hon nämner namnet på kanalerna som kritiserar Rask. Patetetiskt och kontrollerande som bara den. För skulle hans "fans" hitta dit så är han körd...
Hon säger "Medvikt" och "Brott och blandat", det både syns och hörs vid minst ett tillfälle.
Citera
2025-05-10, 17:57
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Hon säger "Medvikt" och "Brott och blandat", det både syns och hörs vid minst ett tillfälle.

Jo, Rask är såklart slarvig och orkar inte redigera fullt ut.
Citera
2025-05-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Handlar nog också om att han har fått nya anmälningar om förtal och varit på förhör, därför han slutat helt och hållet att prata om Chrippa nu för han är rädd för ytterligare en förtalsdom
Citera
2025-05-10, 18:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Handlar nog också om att han har fått nya anmälningar om förtal och varit på förhör, därför han slutat helt och hållet att prata om Chrippa nu för han är rädd för ytterligare en förtalsdom
Liiiite sent påtänkt, att han inte kommer bli dömd för förtal ännu en gång är högst osannolikt.

Bajsbaronen kommer ha frivården i hasorna fram tills 2030

Och Chrippa kommer spendera skadeståndet på solkusten medans han pikar äggfittan på insta.

Therese är less på allt skit, varför lämnar du då inte den största skiten som orsakar allting? Hon måste ju ha iq som en utvecklings.
Citera
2025-05-10, 18:03
Medlem
aYaLLas avatar
Guldkorn helt öppet vid 4:30

"Folk snackar skit om oss och inget typ stämmer"

Det är ju det som är problemet och som är enda orsaken varför denna tråd är så aktiv! För vadå "typ ingenting i kritiken stämmer", ok, så vissa delar stämmer ändå? Var god redogör för det en gång för alla!
Citera
2025-05-10, 18:04
Medlem
Trodde Rask brukade säga att han inte bryr sig om Flashback och aldrig läser här, men är ju uppenbart att dom båda läser varenda inlägg förmodligen
Citera
2025-05-10, 18:05
Avstängd
Crabby88s avatar
Är hon helt frånvarande från verkligheten? Hennes transa till make är direkt skyldig till miljön på yt. Det är han som hon borde adressera. Hon måste vara sten dum i huvudet. Och det är hon ca 27h om dygnet.

THERESE!!!! DIN MAKE ÄR DEN DU BORDE HA ETT SAMTAL MED!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in