2025-05-10, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Bilden blev värdelös som utpressningsmaterial när den kom ut. Så länge det inte rör sig om pedofili eller något sånt så har det väl inte någon större betydelse? Det är väl värre om det är något som är politiskt olämpligt, tex kommunister, ryssar eller nazister.
Jag tror de flesta inte vill bli uthängda för att ha skickat penisbilder
Citera
2025-05-10, 16:47
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Det är dock inte någon intelligent orsak till att publicera bilderna nu. Uppenbarligen vill någon att han inte ska vara inblandad. Vem är denne någon? En främmande makt som bränner ett utpressningsläge direkt måste vara livrädda för honom. Är det någon inom svensk underrättelsetjänst som har en politisk agenda? En privatperson som är svartis? En annan "expert" som vill ha jobbet? Vem försöker styra regeringskansliet från utsidan.
Publicera? Ligger de uppe någonstans?

Största sannolikhet är att antingen är det en bög inom Moderaterna som skickat dessa för att stoppa framtida katastrof, eller så är det bög i Sossarna som ser en chans att smutsa ner Moderatidioterna igen.

Det är knappast Kina som hållt koll på hans Grindr-konto, utan folk som han redan matchat med och antagligen knullat i arslet, innan eller under tiden han var gift.

Sånt här drama var vanligt förr vid hoven.
Citera
2025-05-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400

Då kanske man ska tänka på det innan man skickar penisbilder?
Citera
2025-05-10, 16:52
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SangviniskeAnton
Nej, det är nog du som är född igår då du ej verkar medveten om att han utsågs till sin förra post av oppositionen trots att den informationen är öppet tillgänglig blott en googling bort.

Alla i oppositionen överens och har inga egenintressen. Tack för lektionen. Jag tar på mig foliehatten och tackar för att du delat med dig av din visdom..
Citera
2025-05-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Då kanske man ska tänka på det innan man skickar penisbilder?
Ja det bästa är att aldrig skicka sådant. Jag förstår det inte
Citera
2025-05-10, 17:14
Medlem
Citat:
Det beror på vem som är den tänkta mottagaren. Vill mottagaren se dessa så är det inte ett problem, vill mottagaren inte se dem är det trakassering och troligen ett lagbrott.
Citera
2025-05-10, 17:17
Medlem
Citat:
Det beror på vem som är den tänkta mottagaren. Vill mottagaren se dessa så är det inte ett problem, vill mottagaren inte se dem är det trakassering och troligen ett lagbrott.
Haha, tro mig. Inte bara mottagaren får se dom

Jobbar på en arbetsplats med kvinnor. De visar upp alla bilder för varann. Det kommer ut direkt vem som skickar dickpics.
Något att tänka på för dom som har social fallhöjd, familj, släktingar och barn.
Det märks att många män tänker med kukhuvudet.
Citera
2025-05-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Publicera? Ligger de uppe någonstans?

Största sannolikhet är att antingen är det en bög inom Moderaterna som skickat dessa för att stoppa framtida katastrof, eller så är det bög i Sossarna som ser en chans att smutsa ner Moderatidioterna igen.

Det är knappast Kina som hållt koll på hans Grindr-konto, utan folk som han redan matchat med och antagligen knullat i arslet, innan eller under tiden han var gift.

Sånt här drama var vanligt förr vid hoven.

Hade det varit en person som ville Sverige illa så hade den väntat med att skicka bilderna eller rent av sålt dom till illasinnade. Den som läckte bilderna är en bra person.
Citera
2025-05-10, 17:27
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Nej, men det är en psykisk störning att tro att homosexualitet är en psykisk störning.

Hjärntvättad.

Dessa avvikelser ska inte ha maktpositioner i vårat samhälle.

Det är pinsamt. En av orsakerna till våra problem med invandring, folket som kommer hit kan inte acceptera att vi låter avarter leda våra länder samt hurrar och firar när dem exponerar sitt vidriga sexuella avvikande beteende i stan en hel månad per år.

Du är en del av problematiken

Klart dom väljer att luta sig tillbaka på sin religiösa kultur när alternativet är en ultra liberal psykiskt skadlig smörja som enbart är destruktiv
Citera
2025-05-10, 17:31
Medlem
Citat:
Haha, tro mig. Inte bara mottagaren får se dom

Jobbar på en arbetsplats med kvinnor. De visar upp alla bilder för varann. Det kommer ut direkt vem som skickar dickpics.
Något att tänka på för dom som har social fallhöjd, familj, släktingar och barn.
Det märks att många män tänker med kukhuvudet.
Det är inte orimligt att man kan och ska förvänta sig att bilderna kommer ut. Men är det ett problem? Det är inte han som sänder dem så han kan inte gärna belastas för det.
Citera
2025-05-10, 17:34
Medlem
Citat:
Det är inte orimligt att man kan och ska förvänta sig att bilderna kommer ut. Men är det ett problem? Det är inte han som sänder dem så han kan inte gärna belastas för det.
Det beror ju om du skäms eller inte. I min släkt så uppskattas inte sådant. On du inte tycker det är en belastning så kan du ju lika gärna skicka ut dina kukbilder till alla som en julhälsning
Citera
2025-05-10, 17:36
Medlem
Ambassadören och ansiktet utåt för Sverige och dess folk raggade alltså på homosex-appar under sin tid i Ukraina och skickade sexuella bilder där han kunde identifieras.

Många här nämner Oksanen.
Sök på "Long Phung" för att skrattande avfärda allt denna pajas påstår.
Senast redigerad av Frosten.Patron 2025-05-10 kl. 17:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in