Citat:
Vi har gått igenom det här flera gånger, även med dig. Fortfarande fortsätter du påvisa något med denna studie ?
Din osunda fixering av USA är lite obehaglig och genom att, taffligt och med Ancient Alien logik, använda ett annat land ter sig märkligt men inte intressera sig för de nordiska länderna som har något av världens högsta vaccineringsgrad inom hela populationen??
Och sök hjälp för din abnorma amnesi, du citerar mitt inlägg som beskriver situationen i Sverige med källa och ändå vet du inte om situationen i Sverige?? Eller är det den obefintliga läsförståelsen?
Om situationen i Sverige är att vi har hög vaccinationsgrad och samtidigt låg plötslig spädbarn här kommer en länk https://www.internetmedicin.se/neonatologi/plotslig-spadbarnsdod-sids-sudden-infant-death-syndrome som beskriver minskningen, situationen i världen och orsak till minskningen. Vaccin nej det finns inte med.
Men fortfarande saknas dina länkning, citering och förklaring för den stora danska studien som visade på att MPR vaccin inte orsakar autism och visar att Wakefield ljög! Men du håller på att olja in dig för att IGEN glida undan. Eller kan jag äntligen få utropa VA?
Och sök hjälp för din abnorma amnesi, du citerar mitt inlägg som beskriver situationen i Sverige med källa och ändå vet du inte om situationen i Sverige?? Eller är det den obefintliga läsförståelsen?
Om situationen i Sverige är att vi har hög vaccinationsgrad och samtidigt låg plötslig spädbarn här kommer en länk https://www.internetmedicin.se/neonatologi/plotslig-spadbarnsdod-sids-sudden-infant-death-syndrome som beskriver minskningen, situationen i världen och orsak till minskningen. Vaccin nej det finns inte med.
Men fortfarande saknas dina länkning, citering och förklaring för den stora danska studien som visade på att MPR vaccin inte orsakar autism och visar att Wakefield ljög! Men du håller på att olja in dig för att IGEN glida undan. Eller kan jag äntligen få utropa VA?
I studien i Danmark tog man bort MPR vaccinet ur vaccinationsprogrammet
Barnen som inte fick MPR fick fortfarande alla andra vaccin.
Nog ingen med lite hjärna som påstår att det ENDAST är MPR vaccin som orsakar autism.
Det är INTE heller endast vaccin som kan orsaka autism, du har även miljö faktoriet som påverkar barn under 3 specielle och äldre mäniskor.
Det är som att säga att det bara finns 1 sätt at bryta benet på
Bara 1 sätt att drunkna på
Bara 1 sätt att bli blind av
Ditt argument år så totalt hjärndött så man blir mörkrädd av hur liten del av hjärnan folk faktiskt Använder…
Jag skulle kunna göra en studie på och bevisa att hoppa från 1 meters höjd inte orsakar ett brutet ben. Reflekterar det verkligheten ? Tar studien med alla faktorer med i bilden ?
Förstår du varför man inte kan förlita sig på studier bara ?
Studier kan man ge en möjlig förklaring… det är tyvärr inte en reflektion av verkligheten
Senast redigerad av Superburkeen 2025-05-10 kl. 12:48.
Senast redigerad av Superburkeen 2025-05-10 kl. 12:48.