Citat:
Ursprungligen postat av
Zoffpotatis
Att visa kuken på Grindr är inte hela världen. Vad skulle han ha sagt? - Hey, jag vill berätta om mitt konto på Grindr. Har lagt ut bilder på mitt organ där.
Och? Det är tydligen gamla bilder, 6-7 år gamla, vilket visar att han tänkt om inför framtiden.
Det är så lågt av människan som läckt bilderna. Förmodligen är det inte någon som tänkt på rikets säkerhet, hur nu kukbilder skulle kunna vara det, utan en politisk motståndare, försmådd eller trångsynt person.
Hur han gör i sitt privata företag eller vilka roller han har där i rör ingen. Likaså vem som betalar fakturorna eller hur mycket han plockar ut.
När han däremot företräder Sveriges intresse = svenska folket, blir även kraven därefter.
Har han tur kanske han vid eftertanke förstår vad jobbet innebär. eller kanske kommer fram att han är i fel bransch?
Det var inte gamla bilder första gången han undlät sig berätta = ljuger om sitt privatliv, vilket är en svaghet och kan riskera Sveriges intressen.
Viljan och en persons förmåga är två skilda saker.
Han och andra med honom är inte redo för dessa typer av roller oavsett vilken sexuell läggning de har eller hur bra ens cv är eller vilka man känner.