Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil87
Min poäng var att många utav dessa gäddor är nog väldigt normalfungerande i andra sammanhang men i en videokonfrontation med dumpen så blir dom så chockade att dom framstår som dummare än vad dom är
Nja men min poäng var att min slutsats om Dumpen nya gäddklientel är uppenbart, förut var det ju professor, rektorer, affärsmän och entreprenörer. Tror du att de grupperna har slutat pedofila sig eller kan det vara så att riktar in sig på tex barn i asiatiska turistorter, darknet eller rentav bara flyger under Dumpen radar?
Om Dumpen förändrat saker till de bättre, ska dom ha en applåd men om det är som jag och många andra tror, att de fiskar på lågt hängande frukt som egentligen är ensamma gränslösa losers, som känner sig ”levande” när de sexchattar med både gula-blend-tanter med blöja, gubbar som låtsas vara tjejer, fiskare eller riktiga 14 åringar, ja då gör dom ju ingen som helst nytta förutom att leverera högklassigt nöje.
Ja, folk som ens pratar sex med minderåriga är jävligt fel ute, men jag tror att många av Dumpens nya klientel skulle kunna tänka sig att vara målvakter, ta ett sms-lån för en 85-tummare eller bli uppfiskade av en bögfarbror som vill ha dom leksaker i sin låsta källare ett tag.
Det lite som att polisen jagade fortkörare på racerbanan, öppet mål.
Men dumpen är ett intressant fenomen, jag kan själv se emellan fingrarna på att dom gör mindre nytta än vad dom själva tror. Tycker bara illa om hyckleriet med att vara så noga med att alltid publicera skojiga filmer var dag förpackat som en kamp för barnen. Vilka barn undrar man?