Citat:
Någon insåg väl att detta är ett problem? Samtidigt måste man ju tyvärr konstatera att den systematiska inkompetensen inom det svenska samhället har tagit sig nya uttryck. Han har ju trots allt passerat under radarn trots regeringsskiften
Aldrig i historien har så många varit på fel plats inom det svenska yrkessamhället. Vi rekryterar tyvärr människor på fel premisser idag. Det är alldeles för många socialt kompetenta fullblodsidioter som innehar känsliga och/eller komplexa tjänster i förhållande till vad ett lite sårbart samhälle som Sverige klarar av.

Aldrig i historien har så många varit på fel plats inom det svenska yrkessamhället. Vi rekryterar tyvärr människor på fel premisser idag. Det är alldeles för många socialt kompetenta fullblodsidioter som innehar känsliga och/eller komplexa tjänster i förhållande till vad ett lite sårbart samhälle som Sverige klarar av.
Äsch då vi har en hel historia med absurda beslut och konstiga missöden!
Seriöst jag köper att karln helt enkelt inte nämnde det för han tänkte inte på det. Jag missade ju grindr-eran eftersom jag och maken blev ihop långt innan det - men jag skulle nog inte ha tänkt på det heller. Ett par bilder utan tröja och sen en kukbild på grindr är ju som att stava fel på Heil Hitler i affekt här på flashback? Nåt alla gjort och glömt?
Han har en lång och framgångsrik karriär i nacken så inkompetent är han ju inte. Och han skulle nog inte vara så jävla dum i huvudet att han försökte dölja nåt från SÄPO utan (gissar jag) tänkte "bara litet hud på Grindrprofilen... och visst nån dickpic till nån snubbe som ville ha en"
Samtidigt det är ju inte som om han skulle börja på donken direkt...
OCH samtidigt vi kan ju inte ha nyfödda oskulder på varje post. Alla har ett förflutet - hade ju visserligen vart sexigare om han hade nämnt "ja så finns ju dickpics jag skickat till mina hookups innan jag och snubben träffades"
Vilken jävla soppa hursom