2025-05-06, 21:41
Medlem
Någon som hört nått om dem hära nya Lamousse som cirkulerar, väldigt ljusa o bryts nästan ner som rent kief/pulver, stinker gräns men kickar endast i huvudet.

Stämplad Calibroz goldenmousse, Hollywood.
Citera
2025-05-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarligGrabb
Någon som hört nått om dem hära nya Lamousse som cirkulerar, väldigt ljusa o bryts nästan ner som rent kief/pulver, stinker gräns men kickar endast i huvudet.

Håller mig borta från sånt, fått dåliga trippar på det. Men det är läskigt ofta det är vad som erbjuds
Citera
2025-05-07, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Men om du kan vänta tills en bättre sort kommer då röker du ju också ibland?! En riktig rökare kan inte vara utan en enda dag
Vettifan, standarden har höjts genom åren helt enkelt, när det finns bara halvtaskigt mus vill jag inte ens röka faktiskt, någon vanlig drysift är acceptabelt men helst något ännu finare
Citera
2025-05-07, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
I stockholm verkar flera ha alla dom. Är mimosan bra? Varit besviken på övrigt "dom" haft..

Chansade och provade den noname med en cannabisplanta och två jointar på idag. Var lite sådär. Men jag är mest ute efter att det ska smaka riktigt bra. Jämförelse, vill inte dricka ren explorer - vill ha en god kvalitetsrom eller nåt. Även om man blir lika full, vill inte däcka - vill ha det najs. Mer terpener åt folket.

Provar Gelaton som finns imorrn förhoppningsvis. Den verkar bra.

Men alla som säljer behöver verkligen sluta kalla allt för static just nu. Uh. Marknaden i Sverige alltså. Bara hittepå. "Caviar Gold" lamousse liksom. Hallå.
Mimosa är godkänd bra dry, o bubblar en bra del vid låga, haha ja helt sjukt med alla som kallar en bra dry för "static"
Senast redigerad av janer2k 2025-05-07 kl. 02:10.
Citera
2025-05-07, 18:42
Medlem
OdCaBos avatar
Dom där Gelato/Stone fruit lemonade som cirkulerar var inte så bra heller alltså. "Static".

Men finns en annan Gelato drysift som är helt världsklass. Hoppas ni hittar den.

Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Mimosa är godkänd bra dry, o bubblar en bra del vid låga, haha ja helt sjukt med alla som kallar en bra dry för "static"

Fan, duckat den och köpt massa skräp istället. Men bra att veta.

Alltså dom som becknar vet ju ingenting. Nu har dom väl sålt lamousse i ett år, haft kunder som frågat "har ni inget bättre, typ static?" och så vips försöker de sälja allt som det. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp nån mousseplatta snart som heter "Super Static" eller nåt larv.
Citera
2025-05-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Dom där Gelato/Stone fruit lemonade som cirkulerar var inte så bra heller alltså. "Static".

Men finns en annan Gelato drysift som är helt världsklass. Hoppas ni hittar den.

Fan, duckat den och köpt massa skräp istället. Men bra att veta.

Alltså dom som becknar vet ju ingenting. Nu har dom väl sålt lamousse i ett år, haft kunder som frågat "har ni inget bättre, typ static?" och så vips försöker de sälja allt som det. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp nån mousseplatta snart som heter "Super Static" eller nåt larv.
Haha har sett några såna plattor super static och TOP DRY helt ljusa plattor som saknar personlighet Fyfan. Värsta fa cookies n cream som marknadsfördes som static men kändes helt utblandad o hade ingen lukt. Hoppas marknaden kommer fyllas på återigen just nu har jag inte sett något intressant förutom någon pino fruit i storstäderna
Citera
2025-05-07, 23:23
Medlem
Lamousse stämplad adidas? Någon som testat?
Citera
2025-05-08, 00:10
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Haha har sett några såna plattor super static och TOP DRY helt ljusa plattor som saknar personlighet Fyfan. Värsta fa cookies n cream som marknadsfördes som static men kändes helt utblandad o hade ingen lukt. Hoppas marknaden kommer fyllas på återigen just nu har jag inte sett något intressant förutom någon pino fruit i storstäderna

Alla dom där är ju bara samma plus dom som frågar "vill ni ha några terpener tillsatta? ska vi olja in den lite med nån skum olja? skicka motiv på vad ni vill att den ska heta eller här använd nån av våra mallar".

Brand name - logo name here-plattan var kul. Att folk smugglar sånt som ingen tyckt det är värt att lägga ned två sekunder på.
Citera
2025-05-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deludedjazz
Håller mig borta från sånt, fått dåliga trippar på det. Men det är läskigt ofta det är vad som erbjuds
Men är de fake röka elr, känns för bra o samtidigt fördåligt för o va sant, typ nå THC-abcdefg grejer
Citera
2025-05-08, 22:06
Citat:

Jag gillar den den bra som fan. Botten e bara pulver och det pulvret e riktigt dunder!
Citera
2025-05-09, 10:55
Medlem
Citat:
Men är de fake röka elr, känns för bra o samtidigt fördåligt för o va sant, typ nå THC-abcdefg grejer
Jag tror det blir allt vanligare tyvärr alltså. Utspätt med deras finaste syntetTHC nä jag röker bara kvalitet när det finns.
Citera
2025-05-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deludedjazz
Jag tror det blir allt vanligare tyvärr alltså. Utspätt med deras finaste syntetTHC nä jag röker bara kvalitet när det finns.
Den enda.skillnaden som brukaren märker är Bra lukt, starkt.rus och lungsveda, molekylärt.är det exakt samma. Går inte se eller känna skillnad för det är ingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in