2025-05-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollen2424
Gm ska ha blivit av med vårdnaden om sina barn igår 8/5-25. Läste jag på facebook.

VAR har du läst det?? Jag har letat och läst men hittar ingen sådan information..
Citera
2025-05-09, 22:44
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CresentMannen
Kan det ha blivit en NMDAR-encefalit? Har stött på några sådana på psyk som gjort dumma saker, väldigt dumma!!
Inte omöjligt men det drabbar nästan bara kvin̈nor.

"Av dem som drabbas är 80–90 procent kvinnor, där upp till hälften befinns ha äggstocksteratom.

NMDAR-antikroppar orsakar ett brett syndrom av centralnervösa symtom, med bland annat psykiska symtom, epileptiska anfall, orofaciala och extremitetsdyskinesier, autonom instabilitet och koma."

Tydligen kan det plötsligt återkomma och ett symtom är aggressivt beteende men att det skulle ske just nu när de låg i skilsmässa är inte troligt. Mer troligt med annan underliggande psykisk sjukdom.
Citera
2025-05-09, 22:45
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsanhejsanjaha
Släpp det!!! Såklart förloraren visste vad han gjorde

Nä Flinken visste inte vad han gjorde när han hade ihjäl folk i Falun han var i psykos . Det kan vara samma här
Citera
Medlem
En källa berättade precis att han ej överlevt operationen... om det är sant kan jag ej säga, än...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsanhejsanjaha
Släpp det!!! Såklart förloraren visste vad han gjorde

Jag vill helst inte bry mig om kommentarerna före detta- men den nissen är troligvis 14 och värdelös.

Och försöker ta ifrån en kvinna som blivit mördad av hennes ”trygghet”…. Som så många andra…
Citera
2025-05-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --ACE--
Han var inte ett svin hemma inom fyra väggar han var en bra far till sina barn

Källa på det påståendet? Eller spekulerar du?
Du har ingen aning om hur han var bakom stängda dörrar!

Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus

Om Henrik inte var psykotisk, och utförde dessa hemskheter kalkylerat, vid sina sinnes fulla bruk och i avsaknad av omtanke för de drabbade, så förtjänar han all spott och spe.

Men OM det handlade om en psykos - och sådana som du dömer honom på samma sätt - så är det NI som förtjänar all spott och spe.

Är det för svårt att förstå?

Enligt uppgift i tråden sjukskrev han sig från jobbet samma morgon. Låter det som en psykos tycker du?

Resten tänker jag inte ens bemöda mig att kommentera på.

----

Män som ger sig på sina kvinnor har alltid gigantiska offerkoftor. Ser bara sig själva och hur synd det är om dem. Allt är alla andras fel.

Den här idiotens liv kraschade vid skilsmässan enl tråden och därför har han "rätt" att göra vad han vill, det är ändå honom det är synd om.
Citera
2025-05-09, 22:50
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Ja, och alla vet ju att allt som läggs upp på sociala medier är den mest äkta och nyanserade bilden.

Vad menar du? Att det är troligt att han inte var fäst vid sina barn? För "då mördar man inte sina barns mamma?"
Citera
2025-05-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Oj, det kan ju absolut vara en trigger..

De senaste åren har det blivit svårare att förlora vårdnaden, finns det ingen allvarligt problem hos ena vårdnadshavaren brukar utgångspunkten att det ska fortsätta vara gemensam vårdnad. Om uppgiften stämmer, och ifall det beror på något rejält (missbruk/allvarlig psykisk ohälsa etc.) hos pappan kanske nya flickvännen antingen fått nog eller varit orolig över att det kan spilla över på hennes barn och gjort slut?

Funderar på samma… snokade igenom hans facebook konto var väldigt skumma saker… synliga tecken på att något inte rätt står till…
Citera
2025-05-09, 22:55
Medlem
CalzoneItalias avatar
Hon som mördades var ju chef och verkade ha haft ett bra liv och säkert en bra inkomst också . Var det kanske detta gm inte tålde att han inte hade mer i lön än henne ? Vad jobbade han med?
Citera
2025-05-09, 22:57
Avstängd
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon som mördades var ju chef och verkade ha haft ett bra liv och säkert en bra inkomst också . Var det kanske detta gm inte tålde att han inte hade mer i lön än henne ? Vad jobbade han med?

Nej, en konsultchef är ingen chef. Det är bara en titel på en person som säljer bemanningstjänster och hyr ut konsulter till företag.

När man läser dina inlägg verkar du ha dålig koll på det mesta
Citera
2025-05-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Kan man få en sammanfattning för att slippa läsa 900 inlägg?

En kränkt man har dödat en f.d flickvän i Våsterås, samt skadat en annan samt sig själv? Är detta korrekt uppfattat?

Varför sådan hysteri kring just detta, folk blir ju mördade i Sverige varje dag?
För att det är en kvinna
Citera
2025-05-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollen2424
Gm ska ha blivit av med vårdnaden om sina barn igår 8/5-25. Läste jag på facebook.

Citat:
Ursprungligen postat av SynonymQ
Var på Facebook? Kan du länka?
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Vart?

Hittade..
https://files.fm/u/gytdy5f226

https://www.facebook.com/share/p/15UiZtVvoq/?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in