*Så hon har praktiserat/jobbat på "djurhemmet". Herregud vad äckligt!
*Hennes telefon söktes i ärende kopplat. Hon hades skickat materialet vidare.
*Dra till GBG, blir igenkänd. Med utseendet kommer incognito läget aldrig ske.
*Oavsett om hon tar bort skotthålen. Ska hon byta namn, frisyr och ansikte o lasra tatueringarna? Har du råd? Nej.
*I FUP verkar hon inte vara ångerfull. Annat än falsk ånger mot sina egna hundar.
Kompisens spelar ingen roll. Haft intresset länge/ung.
Forskning visar att ungefär 2% av kvinnor har nån gång haft sex med ett djur så det är vanligare än man tror.
HUR får man fram tillförlitlig statistik? Räknas varenda kattägare som testat mjukost på känsliga kroppsdelar för att känna sträv tunga där? Jag har aldrig fått frågan.
Jag följer parallellt våldtäkten mellan en skådespelare och 30 år yngre ONS.
Han fick 3 år bakom galler och pröjsa skadestånd på 200.000:- drygt. Hans skådespelarkarriär är nog över, jag som många andra tror att tjejen överdriver.
Läsvärd tråd om intresset finns.
Finns väl inga likheter mellan dessa fall.
Blir villkorligt på sin höjd.
Nu har expressen skrivit mer om kvinnan Kvinna hade sex med vänners hundar – i flera år Bland bevisen finns 21 videoklipp från åtta tillfällen, där kvinnan filmat sexakterna. Materialet hittades i en annan persons mobiltelefon vid ett tillslag i Gävleborg.
Nu har expressen skrivit mer om kvinnan Kvinna hade sex med vänners hundar – i flera år Bland bevisen finns 21 videoklipp från åtta tillfällen, där kvinnan filmat sexakterna. Materialet hittades i en annan persons mobiltelefon vid ett tillslag i Gävleborg.
Man undrar ju hur stort mörkertalet är som hon inte filmat och kommer bli åtalad för
Jo jag skrev detta igår också, det är nog ett stort mörkertal. Sedan tror jag att detta är vanligare än vad man tror - utan att inspelningsbara teknikprylar används.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!