Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-09, 18:51
Medlem
*Så hon har praktiserat/jobbat på "djurhemmet". Herregud vad äckligt!
*Hennes telefon söktes i ärende kopplat. Hon hades skickat materialet vidare.
*Dra till GBG, blir igenkänd. Med utseendet kommer incognito läget aldrig ske.
*Oavsett om hon tar bort skotthålen. Ska hon byta namn, frisyr och ansikte o lasra tatueringarna? Har du råd? Nej.
*I FUP verkar hon inte vara ångerfull. Annat än falsk ånger mot sina egna hundar.
Kompisens spelar ingen roll. Haft intresset länge/ung.

Bs. du har hållt på sen barn tror jag.

Läser här, absolut.

Tyvärr är allt sparat som legat ute/här.

MMH.
Citera
2025-05-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Forskning visar att ungefär 2% av kvinnor har nån gång haft sex med ett djur så det är vanligare än man tror.

HUR får man fram tillförlitlig statistik? Räknas varenda kattägare som testat mjukost på känsliga kroppsdelar för att känna sträv tunga där? Jag har aldrig fått frågan.
Citera
2025-05-09, 19:41
Medlem
I vad för ärende var det som polisen tog hennes mobil från början?
Citera
2025-05-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Jag följer parallellt våldtäkten mellan en skådespelare och 30 år yngre ONS.
Han fick 3 år bakom galler och pröjsa skadestånd på 200.000:- drygt. Hans skådespelarkarriär är nog över, jag som många andra tror att tjejen överdriver.
Läsvärd tråd om intresset finns.
Finns väl inga likheter mellan dessa fall.
Blir villkorligt på sin höjd.
Citera
2025-05-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Någon som vågar spekulera i vad straffet blir?

Snabb koll av rättsfall brukar det stanna vid dagsböter. I det här fallet har det dock skett flera gånger så kanske villkorlig dom och dagsböter.
Citera
2025-05-09, 19:54
Medlem
Sayokas avatar
Hur fick någon reda på detta ens?
Citera
2025-05-09, 20:26
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Hur fick någon reda på detta ens?

Media till att börja med. Sedan vet man ju inte vad du, jag, den, den, den, den jobbar med så rykterna sprids lika snabbt som en könssjukdom
Citera
2025-05-09, 20:32
Medlem
Nu har expressen skrivit mer om kvinnan
Kvinna hade sex med vänners hundar – i flera år Bland bevisen finns 21 videoklipp från åtta tillfällen, där kvinnan filmat sexakterna. Materialet hittades i en annan persons mobiltelefon vid ett tillslag i Gävleborg.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...r--i-flera-ar/

Man undrar ju hur stort mörkertalet är som hon inte filmat och kommer bli åtalad för
Citera
2025-05-09, 20:34
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Kvinna hade sex med vänners hundar – i flera år Bland bevisen finns 21 videoklipp från åtta tillfällen, där kvinnan filmat sexakterna. Materialet hittades i en annan persons mobiltelefon vid ett tillslag i Gävleborg.

Man undrar ju hur stort mörkertalet är som hon inte filmat och kommer bli åtalad för

Precis, därför tror jag att straffet kommer bli några år bakom galler, utan husdjur
Citera
2025-05-09, 20:37
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone

Jo jag skrev detta igår också, det är nog ett stort mörkertal. Sedan tror jag att detta är vanligare än vad man tror - utan att inspelningsbara teknikprylar används.
Citera
2025-05-09, 20:38
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Media till att börja med. Sedan vet man ju inte vad du, jag, den, den, den, den jobbar med så rykterna sprids lika snabbt som en könssjukdom

Men jag menar från första början, var det någon hon skickade filmerna till som sedan valde att leta rätt på henne och anmäla henne?
Citera
2025-05-09, 20:39
Varför vill folk ens se dessa bilder/filmer av detta. Absolut vidrigt av högsta grad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in