2025-05-09, 17:53
Medlem
Era nötter, varför är ni så insnöade på stämpling fortfarande hit o dit när det är ekobrott han kommer åka på så det sjunger om det, släpp det era tröttmössor.

Chrippa da kräfta snart i ett fängelse nära dig. Ska vi gissa på 3-4 år?
Citera
2025-05-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Varför skriver du och dina att ”23-årig tjej” 25-årlig tjej” som att det är ett litet oskyldig barn? Man är vuxen då! Och har varit vuxen i flera år! Sluta påpeka hennes ålder hela tiden - HON ÄR EN GROWN ASS WOMAN
Jag kommer fortsätta understryka att hon är 15 år yngre än personen som trakasserar henne. Joakim Lundell låg fortfarande med barn när han var 25-årig grown ass man.
Citera
2025-05-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Övriga dokument från igår och idag. Svaren från spanska myndigheter har inkommit så nu återstår bara sammanställning och slutförhör.

Linköpings TR B 5294-24
https://pixeldrain.com/l/fpfqv8jq

Det bidde inte Spanien och soliga sandstränder, det bidde en badbassäng i Linköping med skitiga byxor.

Han kan hålla sig där.
Jag funderar på vad det menas med påminnelse till sekretess D.

Det är alltså Chrippa och 4 sekretess.
De vi vet innan är: Thomas, Linnéa och Julia.
Vem kan D vara? Har jag missat något?

Jag tolkar detta förfarandet dvs att det går långsamt framåt som att det är så mycket att gå genom och jag skulle inte bli förvånad om fler kommer att kontaktas.
Citera
2025-05-09, 18:06
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Jag läste bland kommentarerna på nån av hans pinsamma tiktokvideos att de gifter sig bara för att han ska få straffrabatt. Är det verkligen så det funkar? Kan man få kortare straff med hänsyn till fru och barn? Även att barnet inte bor hos honom? Jag har googlat en del men får bara upp straffrabatter gällande barn och ungdomar som begår brott.
Citera
2025-05-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag läste bland kommentarerna på nån av hans pinsamma tiktokvideos att de gifter sig bara för att han ska få straffrabatt. Är det verkligen så det funkar? Kan man få kortare straff med hänsyn till fru och barn? Även att barnet inte bor hos honom? Jag har googlat en del men får bara upp straffrabatter gällande barn och ungdomar som begår brott.

Svar: Nej. Ett ordnat liv med familj och bostad spelar däremot roll när det gäller villkorlig frigivning och liknande.
Citera
2025-05-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Nej.
Hoppas det dröjer till januari 2026 tills han döms så får äcklet sitta av minst 3/4 av straffet.
Citera
2025-05-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han kan hålla sig där.
Jag funderar på vad det menas med påminnelse till sekretess D.

Det är alltså Chrippa och 4 sekretess.
De vi vet innan är: Thomas, Linnéa och Julia.
Vem kan D vara? Har jag missat något?

Jag tolkar detta förfarandet dvs att det går långsamt framåt som att det är så mycket att gå genom och jag skulle inte bli förvånad om fler kommer att kontaktas.

Nej, de är fyra totalt.

A, C, och D är desamma som innan. Sekretessen på B hävdes när han delgavs misstanke och fick advokat, direkt efter razzian.
Citera
2025-05-09, 18:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Nej.
Hoppas det dröjer till januari 2026 tills han döms så får äcklet sitta av minst 3/4 av straffet.

Att inte kunna resa .. Bara det är väl ett straff? Fasen va surt det måste kännas för honom
Citera
2025-05-09, 18:23
Medlem
Citat:
Nej, de är fyra totalt.

A, C, och D är desamma som innan. Sekretessen på B hävdes när han delgavs misstanke och fick advokat, direkt efter razzian.

Undra hur involverad A,C & D är egentligen, ganska uppenbart att dom lever på olagliga pengar eftersom ingen arbetar.
Citera
2025-05-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Undra hur involverad A,C & D är egentligen, ganska uppenbart att dom lever på olagliga pengar eftersom ingen arbetar.
Är A, C och D’s indentiteter offentliga nu?

Nån har delgivit dig felaktig information från senaste häktesförhandlingen, var god inkom med rättelse.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-09 kl. 18:29.
Citera
2025-05-09, 18:35
Medlem
Citat:
Nej, de är fyra totalt.

Just det! Tack!
Citera
2025-05-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är A, C och D’s indentiteter offentliga nu?

Nån har delgivit dig felaktig information från senaste häktesförhandlingen, var god inkom med rättelse.

Jasså, här kommer du och ger order.
Gör inte det.

Offentliga vet jag inte men vilka de är vet väl de flesta ändå.

Det lär tillkomma fler eftersom glappkäft lämnar spår efter sig.

Han kunde inte ens fatta att bara för att han fick sin mobil omhändertagen och räkna ut att när han fick en ny skulle den också bli omhändertagen utan fortsatte som vanligt. Så sanslöst korkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in