Citat:
Ursprungligen postat av
Think-If-You-Can
Definitivt.
Sök på hennes namn och Eberhard.
Gustav Soler kanske också blir fattig snart om någon avslöjar hans ”extrainkomster”.
Hans sambo skyndade sig att skänka bort ett hus,
så de har nog gjort vad de kan för att säkra framtiden utan läkarlön och bisysslor.
Jag har nu sett hela Bianca Kronlöfs min sanning på SVT.
Jag förstår inte vad det finns att invända på eller varför man ens gör en "reaktionsvideo" på den där två äckliga gubbar, Aron Flam och David Eberhard "reagerar".
Det var ett bra avsnitt av min sanning tycker jag.
Bianca berättar mycket om sig själv och också om en "destruktiv relation" som ledde fram till en "våldtäkt".
Det är hennes historia och jag är glad att hon berättade den för mig, jag vill höra vad mina systrar har att säga.
Man kan av avsnittet inte säga att "det inte är en våldtäkt" för hon undviker att tala detaljer.
Ändå tycks David Eberhard ha kommit fram till just det, jag instämmer i den kritik som säger att det är förskräckligt och att man borde ifrågasätta om David Eberhard är lämplig att arbeta med utsatta kvinnor.
Fy fan vilken äcklig snuskgubbe den här David Eberhard är, jag står 1000% på Bianca Kronlöfs sida.
Jag vill höra mer av henne och hennes syn på män även fast jag ibland känner mig träffad som man.
Klarar man inte det är man omanlig i min värld.
Jag är inte rädd för Bianca Kronlöfs ord men jag kan förstå man är det om man är en rädd och osäker man som David Eberhard tycks vara, ego kompenserar inte för en man som är så feg så han måste "reagera" på kvinnors berättelser, vilket gubbslem!
Tyvärr hittar jag inte "reaktionsvideon", den kanske är borttagen?