2025-05-08, 22:09
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke sa ju att anmälningarna blev nedlagda pga åtalsunderlåtelse, och nu säger du 90% pga brist på bevis?

Så chrippa anmäls för brott, det blir nedlagt, men du har bestämt dig för att han är skyldig? Utan att ens sett bevis eller polisutredningen?
Jocke anmäls för brott, det blir nedlagt, betyder det att han också är skyldig?

Sedan borde du läsa detta

Jocke är mytoman.

Vadå jag har bestämt mig för nåt?
Har inte sagt att någon direkt är skyldig, utan motsäger mig att det per automatik inte har hänt bara för det läggs ner.

Har blivit utsatt för en hel del brott och grov skadegörelse, med din slösinta logik så betyder det att det inte har hänt bara för att det läggs ner. Herregud vad efterbliven.

Skillnaden mellan anmälan mot Chrippa och Jocke är att en yrkesperson dvs en polis gjort anmälan, för mig väger det ganska så jävla mycket tyngre än något fånigt förtal via ett Youtube-drama.

Som sagt 90% av ALLA anmälningar som görs i Sverige går aldrig till åtal, det betyder inte att det inte skett, hur dum får man vara?!
Senast redigerad av Carrock 2025-05-08 kl. 22:15.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Är hon 14?
Du behövde alltså fantisera ihop om att Chrippa ligger med en 14-åring. Ditt hat lyser och ditt blod kokar.
Citat:
Och nu sitter han och darrar förväntansfullt för att se vad Flashbackryttarna (deras uttryck, trust me I know), kommer säga 🥳😂😬 Lägg dig och sätt på 14-åringen istället Chrippa 👍 Om du får upp den….
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja de har säkert koll på vad han lägger upp, KF med. Man kan tycka att utöver allt dumt han lägger upp så är det även osmart att mucka och provocera både Jocke och Anjo med tanke på vad polisen ville driva mot honom även om det lades ner i brist på bevis..

Ja han är riktigt hotfull. Det borde belysas och rätten borde ta det i beaktning under fredagen.
Citera
2025-05-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Här är Jockes första story om det, och där nämns inte ett ord om brist på bevis.
https://imgur.com/a/ENWPMHS
I 3 timmar lät han folk tror och sprida detta, sen gick han ut med ett "förtydligande" att just stämplingen är nedlagt pga brist på bevis.

Var någonstans påstår Jocki att stämplingen lades ner p g a åtalsunderlåtelse...? Det är detta som är frågan - ingen annan.

Se så, stava dig nu igenom din egen uppladdning och säg "jag hade fel igen".
Citera
2025-05-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Han gjorde inget brott gällande det där.
Lite ordning för det vara på er, håna han för sin katastrofala livssituation eller liknade istället för att påstå massa skumma påhitt

I ett av papprena han lagt upp på Instagram står det: det går inte att bevisa vem eller vilka som begått gärningen.
Vad betyder det?
Jag utgår från att du har koll på hans Instagram.
Citera
2025-05-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ja de har säkert koll på vad han lägger upp, KF med. Man kan tycka att utöver allt dumt han lägger upp så är det även osmart att mucka och provocera både Jocke och Anjo med tanke på vad polisen ville driva mot honom även om det lades ner i brist på bevis..

Precis min tanke!
Citera
2025-05-08, 22:15
Medlem
Citat:
Kanske alla ska släppa detta evinnerliga ältande om brott har begåtts eller ej.
NÅT har stått i dessa chattar/meddelanden eller?
Räcker ju med att han ens tänkt dessa tankar mot sin egen bror för att konstatera att det är en sjuk människa som förhoppningsvis får äta sin egen skit snart.
Sån otrooolig idiot.
Karma.

Det är hundra procent rätt.

Och nu är han helt rabiat i samma stil och rätten borde ta del av det.
Någon måste ta honom i nacken och ruska om!
Citera
2025-05-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, jag tycker att du ska lägga upp anmälan. Kräket kan få ut både den och sitt eget förhör utan problem och dela med dig.
Du kan sluta implicera att jag har kontakt med Chrippa.
Citera
2025-05-08, 22:18
Medlem
Citat:
Vad ville polisen driva mot honom och vad heter personen eller personerna som har berättat för dig att polisen ville driva det mot honom?
Citera
2025-05-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Förmodligen om de inte blir förlängt ytterligare
Någon som har koll på vilket klockslag förhandlingen är tänkte ev ta mig dit.

Senast kl 11 imorgon hålls förhandlingen, men exakt tid kommer nog imorgon bitii. Det vore mycket uppskattat om du ta dig dit!
Citera
2025-05-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Tror nog det är bäst att karln sitter på rättspsyk. Inte frisk någonstans. Att sitta inlåst i 2 månader för att sedan komma ut och börja veva direkt angående deras jävla youtube-drama.

En frisk och vettig person skulle i det läget börjat rannsaka sig själv. Men inte Chrippa.

Han måste försörja sig. Utvikningsbilderna på sambon säljer nog inte som tänkt. Det är fullkomlig desperation i uppmärksamhetssökandet de två senaste dagarna.

Tur att han hann med att färga skägget!
Citera
2025-05-08, 22:26
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han måste försörja sig. Utvikningsbilderna på sambon säljer nog inte som tänkt. Det är fullkomlig desperation i uppmärksamhetssökandet de två senaste dagarna.

Tur att han hann med att färga skägget!

En idé kan ju vara att inte käka ute 2-3 gånger om dagen och börja där. Inte ens personer/familjer som tjänar ganska bra är så slösaktiga med sitt kapital. Men Chrippa och Linnéa lever ju på sina fasader/sociala medier. Hellre förstöra sin framtid för några storys på Instagram var och varannan dag. Det är så jävla efterblivet att man blir stum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in