2025-05-08, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Visserligen. Eller att pedofiler ofta har något i sig som när de var små lockade till sig pedofiler.
Den känns dock mer tveksam, men det ska kanske inte uteslutas.

Men när det gäller våld i hemmet så är det nog en kombination av gener och miljö.
Citera
2025-05-08, 12:48
Medlem
siamangs avatar
Går ju alltid att dela FUPen genom någon fildelnings hemsida där man laddar upp och skickar länken här :-)
Citera
2025-05-08, 12:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är äckligt och sjukligt både av de politiker som stiftat lagen och kräket till åklagare som väljer att åtala kvinnan.

Det borde bara finnas förakt till övers för de självgoda råttorna hos alla vettiga människor.

Så du tycker man borde få våldta djur precis som man känner för det?

Hoppas du själv inte har några.
Citera
2025-05-08, 13:22
Medlem
Kvinnans egna ord från polisförhör, källa delar av artikel i Ttela

”Jag försökte ligga med en hund. Det blev så på grund av kinks. Själva akten är sexuellt upphetsande”.

Kvinnan berättar också att några av filmerna spelades in hos en kompis, som var ovetande om det hela, och att det var kompisens hund som hon hade sex med.

”Jag minns inte om jag reflekterade över om det var olagligt eller inte”, säger hon.

Under större delen av sitt liv ska kvinnan enligt egen uppgift ha mått dåligt. De sexuella handlingarna med hundar har hon utfört de senaste åren.

”Det blev någon sorts kicksökande för att känna något annat än ångest för en sväng”, säger hon.

Men ångesten och skammen kom i kapp henne.

”Jag bestämde mig för att det fick räcka och nu har jag tagit upp mig ifrån det dåliga måendet och fått ordning på livet”, säger hon.

Förhörsledaren: Hur blev det sexuella handlingar med djur?

”Under unga år har jag känt en upphetsning över sån sorts porr”.

”Det sexuella självskadebeteendet har aldrig varit en grej för mig innan, men blev det 2021 där någonstans. Då gick jag över till att göra det själv med hundar”, berättar hon.
Citera
2025-05-08, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av academi
Kvinnans egna ord från polisförhör, källa delar av artikel i Ttela

”Jag försökte ligga med en hund. Det blev så på grund av kinks. Själva akten är sexuellt upphetsande”.

Kvinnan berättar också att några av filmerna spelades in hos en kompis, som var ovetande om det hela, och att det var kompisens hund som hon hade sex med.

”Jag minns inte om jag reflekterade över om det var olagligt eller inte”, säger hon.

Under större delen av sitt liv ska kvinnan enligt egen uppgift ha mått dåligt. De sexuella handlingarna med hundar har hon utfört de senaste åren.

”Det blev någon sorts kicksökande för att känna något annat än ångest för en sväng”, säger hon.

Men ångesten och skammen kom i kapp henne.

”Jag bestämde mig för att det fick räcka och nu har jag tagit upp mig ifrån det dåliga måendet och fått ordning på livet”, säger hon.

Förhörsledaren: Hur blev det sexuella handlingar med djur?

”Under unga år har jag känt en upphetsning över sån sorts porr”.

”Det sexuella självskadebeteendet har aldrig varit en grej för mig innan, men blev det 2021 där någonstans. Då gick jag över till att göra det själv med hundar”, berättar hon.

Tycker det där beteendet stämmer rätt bra in på R som nämnts tidigare i tråden.
Citera
2025-05-08, 13:40
Medlem
pyroclasms avatar
Alltså, fy fan va trasigt. Hoppas hon får hjälp och inte bara böter. Har svårt att tro det blir fängelse men någon annan kanske vet bättre och zoofili. Jag har svårt att få ut bilden av att suga av en hund iur huvudet.
Citera
2025-05-08, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Alltså, fy fan va trasigt. Hoppas hon får hjälp och inte bara böter. Har svårt att tro det blir fängelse men någon annan kanske vet bättre och zoofili. Jag har svårt att få ut bilden av att suga av en hund iur huvudet.

Straffskalan för Brott mot djurskyddslagen är minst böter och max 2 års fängelse. Men vi skall absolut inte vänta oss ett fängelsestraff. Det rör sig inte om något artbrott och den tilltalade är tidigare ostraffad (eller har i vart fall inte levt ett kriminellt belastat liv). Så vi kan nog vänta oss någon form av skyddstillsyn...
Citera
2025-05-08, 13:59
Medlem
kattmatfoders avatar
Kan nån snälla dela FUPen i tråden
Citera
2025-05-08, 14:22
Medlem
Vänersborgs TR B 2179-25.

Åtal: https://gofile.io/d/Vd6qGs
Citera
2025-05-08, 14:27
Medlem
Kunde man ju ge sig fan på att hon var tyska. Det var antingen det eller japanska.
Citera
2025-05-08, 14:32
Medlem
Stackars Mezzi vad du har fått uppleva.

Märkligt, tittar man på hannas facebook så ser hon ju helt normal ut.
Senast redigerad av KR12345 2025-05-08 kl. 14:35.
Citera
2025-05-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KR12345
Stackars Mezzi vad du har fått uppleva.

Märkligt, tittar man på hannas facebook så ser hon ju helt normal ut.
Helt normal? Tatueringar och piercingar i hela ansiktet, kluven tunga med två piercingar, stora töjningar i öronen och den största näsringen någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in