Citat:
Ursprungligen postat av
Dancer-in-the-dark
Fast, det vet vi väl inte - handen på hjärtat?
Jag är inte ute efter att spä på rykten, försöker bara luska reda på vad som mest troligt har hänt.
Berätta varför det spelar nån roll för dig vad en människa gör, och som inte har begått något grovt brott och som oskyldigt anklagats, antagligen, för att ha berättat om en händelse som hänt i ett tjejgäng och där alla säger att My ska krossas på grund av ett antagande att det är hon som spridit saken vidare, trots att många visste om vad som hänt! Och det har de ju lyckats med. Vilken karma de skapat åt sig själva säger jag bara. Att sparka på nån som ligger ner är väl bland det värsta man kan göra. De flesta hade nog tagit livet av sig av den enorma pressen hon fick genomgå under 9!! års tid, där denna tråd spelar en viktig roll.
Och både du och andra hyenor som girigt gräver er in i en annan människas liv har en stor skuld då man förföljer en annan människa med hjälp av mobbning och ryktesspridning, och ger stalkern eld på brasan. Hur kan man leva med sig själv undrar jag bara.
Jag känner inte My, jag är ingen idol till henne, men att gräva sig in i hur hon ser ut, vad hon gör, hur hon är, och skapa en tråd där
en person skriver över 3000 inlägg, det måste man ju fatta är bara sjukt. Och att man själv vill delta i detta sjuka övergår mitt förstånd.