2025-04-01, 16:13
Medlem
GerardDepardieus avatar
Är Tony Tårta ute nu ??
Citera
2025-04-02, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Är Tony Tårta ute nu ??

verkar gömma sig hemma eller kanske åkt på avgiftning/ behandlingshem verkar väldigt osynlig på stan men såg han för några veckor sen
Citera
2025-04-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahboiiii
Vad är hans fulla namn?
Mi*hael Sk*gs*ter - * = c, o, ä
Citera
2025-04-06, 01:25
Medlem
Verkar som att mitt inlägg angående C*** Drugge försvann här. Sitter han inne nu? Verkar som att han och lillpitten El Diablo åkte dit ganska hårt i den där droghärvan?
Senast redigerad av Torrst 2025-04-06 kl. 01:28.
Citera
2025-04-28, 15:16
Medlem
GerardDepardieus avatar
Relativt nytt original.

En mycket smal och kort svart man. Skallig.
Dock talar han flytande svenska så ingen nyinvandrad iaf.

Ses ibland sugandes på rusdrycker i sällskap av vissa lokala c-kändisar såsom
Prata-Prat , Storfota-Pelle och han den lille fete med röd jacka som dricker fulvin.
Citera
2025-04-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Relativt nytt original.

En mycket smal och kort svart man. Skallig.
Dock talar han flytande svenska så ingen nyinvandrad iaf.

Ses ibland sugandes på rusdrycker i sällskap av vissa lokala c-kändisar såsom
Prata-Prat , Storfota-Pelle och han den lille fete med röd jacka som dricker fulvin.

menar du han som ser väldigt bedrövad ut ? ca 45 år ,han är adopterad, uppvuxen i åre kommun
sen skiljde sig hans adoptiv föräldrar ock farsan flyttade till spanien ock han följde med för ca 30 år sen förra året dog farsan ock daniel återvände till sverige

går snack om att det var den här killen som göteborgs peter skulle mörda men han råkade ta fel person
Citera
2025-05-02, 06:38
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
menar du han som ser väldigt bedrövad ut ? ca 45 år ,han är adopterad, uppvuxen i åre kommun
sen skiljde sig hans adoptiv föräldrar ock farsan flyttade till spanien ock han följde med för ca 30 år sen förra året dog farsan ock daniel återvände till sverige

går snack om att det var den här killen som göteborgs peter skulle mörda men han råkade ta fel person

Ja det stämmer , är han som bodde i Spanien under en längre tid .

Sen vettefan om man skall lägga någon vikt i det där ryktet.

Dom var små och smala båda två. Men en var skallig och den andre långhårig. Sen vet inte jag hur mycket den där Göteborgs-Peter supit och knarkat , men inte ens en alkis på fetdekis kan väl missa den detaljen ??

Speciellt om han hade mord som i sinnet.
Senast redigerad av GerardDepardieu 2025-05-02 kl. 06:47.
Citera
2025-05-05, 11:24
Medlem
Vem är den där K*rsgr*en? Pundare?
[/quote] Nu är han plaserad i Iggesund,tills han gjort sig osams med dom.
Citera
2025-05-08, 10:27
Avslutad
En man jag funderar på när jag läser här inne som jag minns från 90-00 talet är Nik**s Lun**ren tror efternamnet är rätt han hade ett smeknamn kan ha varit Lunk*n eller nåt sånt han bodde på en ort utanför Östersund, Jag läste på fejjan för några årsedan att han sitter inne på livstid alltså tills hans dör vad han sitter inne för ville inte denna person skriva men är det nån som vet varför han sitter inne?
Citera
2025-05-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemedOboy
En man jag funderar på när jag läser här inne som jag minns från 90-00 talet är Nik**s Lun**ren tror efternamnet är rätt han hade ett smeknamn kan ha varit Lunk*n eller nåt sånt han bodde på en ort utanför Östersund, Jag läste på fejjan för några årsedan att han sitter inne på livstid alltså tills hans dör vad han sitter inne för ville inte denna person skriva men är det nån som vet varför han sitter inne?

Nik**s Lun**ren Född 1981 bodde i Krokom.
Flyttade i slutet av 90 eller början av 2000.
Flyttade till…. Dalarna?

Fullblodspsykopat

Har ingen info ev livstidsstraff.
Citera
2025-05-10, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krha3
Nik**s Lun**ren Född 1981 bodde i Krokom.
Flyttade i slutet av 90 eller början av 2000.
Flyttade till…. Dalarna?

Fullblodspsykopat

Har ingen info ev livstidsstraff.

Man blev rejält nyfiken när man läste det för livstidsstraff verkar inte vara så vanligt i Sverige och att det är bara få som har fått det då kan man ju undra vad han har gjort.
Senast redigerad av kaffemedOboy 2025-05-10 kl. 11:52.
Citera
2025-05-12, 02:07
Medlem
Faen vikken läsning! Bodde i Östersund 1996-1999, fina år med en del spännande människor ock original….. ska försöka komma ihåg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in