2025-05-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanal75
Du får be din säljare byta eller ta bort landlåset på ditt konto.

Din vpn ip address identifieras nog som ett annat land än vad du hade tidigare i systemet.
Varför använder en del leverantörer landslås på abonnemangen över huvud taget?
Citera
2025-05-03, 17:27
Medlem
Peoples funkar ej sedan ett par dagar tillbaka. Deras chatt på hemsidan funkar inte heller..
Citera
2025-05-03, 17:44
Medlem
Någon som har problem att förlänga hos Pongo iptv?
Citera
2025-05-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abiat
Peoples funkar ej sedan ett par dagar tillbaka. Deras chatt på hemsidan funkar inte heller..
Jodå, jag skrev till dom i torsdags och fick ny server.
Citera
2025-05-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trojanen48
Kan du hjälpa mig i pm?
Deras chatt stänger ner när man försöker skriva
Citera
2025-05-03, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trojanen48

Vilken browser använder du för att använda deras chatt på hemsidan? När jag startar den så försvinner chatrutan varje gång.
Citera
2025-05-03, 20:00
Medlem
melonfarmer90s avatar
Har två IP-TV abonnemang, ett via box och en via app. Båda två har legat nere, men boxen fick jag igång igen efter att ha bytt portal URL, men appen kan jag inte göra någonting med. Kommer till startsidan men kan inte ens gå in på inställningar utan att det börjar lagga/ladda. Kör via Smarters player appen.
Någon med kunskap om hur man kan lösa det? 🙏🏻
Citera
2025-05-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abiat
Vilken browser använder du för att använda deras chatt på hemsidan? När jag startar den så försvinner chatrutan varje gång.
Testa privat surfing om du kör på iPhone. Men byt bara ut ptv.is eller aabb beroende på vilken du har i din länk till iptvfy.com istället så ska det funka.
Citera
2025-05-04, 10:18
Medlem
Vad är det egentligen tjänsteleverantörerna Telenor och andra blockerar för att sätta IPTV ur spel?
Citera
2025-05-04, 10:51
Medlem
Jag är tyvärr oerhört besviken på Sverige IPTVs support o kundtjänst. Betalade in 12 mån förlängning den 9 april. Ca 1 vecka senare slutade tjänsten att fungera. Har i ca 2 veckor försökt komma i kontakt med dom via chat och mail utan framgång. Deras mailadress fungerar inte. Och chatten fungerar inte den heller. Chattrutan försvinner när man skrivit ett meddelande. Har bett dom kontakta mig via min mail, men ingen återkoppling överhuvudtaget. Avråder starkt alla att köpa deras tjänster.
Citera
2025-05-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Vad är det egentligen tjänsteleverantörerna Telenor och andra blockerar för att sätta IPTV ur spel?

Vanligaste att man blockar vissa url:er och dess ipnummer. Då kan leverantören skapa nya sådana som blockas dom också eftet ett tag. Så håller det på så. VPN löser problemet där inget är blockat
Citera
2025-05-04, 14:34
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Vanligaste att man blockar vissa url:er och dess ipnummer. Då kan leverantören skapa nya sådana som blockas dom också eftet ett tag. Så håller det på så. VPN löser problemet där inget är blockat
Har läst nånstans att EU vill ta upp kampen mot VPN inom snar framtid också. Vet inte hur de tänker göra det faktiskt.

När det gäller IPTV så blir det samma sak som med ACTA - folk kommer göra uppror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in