2025-05-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Otroligt att de valde den vägen. Han hade kunnat skärpa sig, rida på brorsans kändisskap (över en miljard visningar på youtube) och tjänar fina pengar på det.
Han kunde jobbat med appen han pratade om och kanske dragit in pengar där.

Han tävlar med brorsan hela tiden och han ligger långt efter i allt. Han kunde planerat sitt liv och struntat i tävlandet där endast han är den tävlande.

Ja nu riskerar han att sitta några år istället, han kunde ha löst det bättre för sig.

Jag kollade i fredags och inget på Rask eller Anjo än.
Citera
2025-05-04, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Finns ju en viss skillnad på att stopp droger i röven mot insulin vilket inte många tar i röven längre utan i magen eller så har man pump.

Nej att vara fullständigt nerdrogad och spruta in testo I röven framför ungen kan likställas med insulin i magen en bit ifrån barnen 😎😆
Citera
2025-05-04, 00:35
Avslutad
Citat:
Vi vet ju iaf att det delgavs misstanke om det och det finns det ju bevis på sen räckte det inte till åtal det är en annan sak.
Sen att töntarna skriver voff voff till dig är så patetiskt man kan tro att dom är 12 år.

Exakt vad jag tänkt hela dagen.... vad är det för jäkla barnsligt med detta "voff voff"?
Chrippa brukar ju skriva det i sina stories på Insta.
Är det nåt som man gör för att verka som en OG?
35 going on 12....
Får man gå i Chrippa-skola för att uttrycka sig som en infantil gangsta. Linnea som är lärare?
Citera
2025-05-04, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Sjukt beteende.
Men som tur är så tar väl denna soppa snart slut när C sitter inne och alla fjortisvalpar får hitta nytt skit att älta på FB …

Men hur gammal är du? Sen när är det ett sjukt beteende att kalla någon "voff voff"?! Snacka om att vara en snöflinga.

Ni Chrippahatare har aggressivt hotat andra användare som försöker balansera diskussionen om Chrippa och, i grupp, angripit vettiga användare som uttrycker tvivel gentemot Ert förtal. Samtidigt försöker Ni låta påskina att Ni har kontakter med inte bara polis och åklagare i detta fall, utan även med domare(!).

Hur jävla verklighetsfrånvända är Ni egentligen? Ni lever i en drömvärld. Och nej, polismyndigheten är inte inne i denna tråd, ty de har viktigare saker för sig.

Gå och lägg Er nu.
Citera
2025-05-04, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej att vara fullständigt nerdrogad och spruta in testo I röven framför ungen kan likställas med insulin i magen en bit ifrån barnen 😎😆

Man sticker dessutom nålen ovanför kläderna på magen så det går inte att jämföra med testo i röven.
Citera
2025-05-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Men hur gammal är du? Sen när är det ett sjukt beteende att kalla någon "voff voff"?! Snacka om att vara en snöflinga.

Ni Chrippahatare har aggressivt hotat andra användare som försöker balansera diskussionen om Chrippa och, i grupp, angripit vettiga användare som uttrycker tvivel gentemot Ert förtal. Samtidigt försöker Ni låta påskina att Ni har kontakter med inte bara polis och åklagare i detta fall, utan även med domare(!).

Hur jävla verklighetsfrånvända är Ni egentligen? Ni lever i en drömvärld. Och nej, polismyndigheten är inte inne i denna tråd, ty de har viktigare saker för sig.

Gå och lägg Er nu.
Mmm medan chrippa dyrkarna är sakliga och lugna som en filbunke! 🤣🤣🤣 I helvete att dom är
Citera
2025-05-04, 02:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Javisst! Två skåpbilar ifrån frivården är med oxå samt tre utbildade dagisfröknar och två kostexperter.

Detta är kravet ifrån Jocke för att Chrippa skall få träffa barnet.

Ja, det är ju det som tycks behövas, det är ju alldeles uppenbart.

Bra att fler börja inse detta!😁

Väldigt träffsäkert! Trots din ironi🤣

Nyspråk (Orwell) verkar vara det genomgånde språket för några få i denna tråd.
Senast redigerad av Assault12 2025-05-04 kl. 02:23.
Citera
2025-05-04, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan lova att Jocke inte hjälper han med pengar. Som Skattesskulder säger "hatar" de båda varandra just nu och finns ingen kontakt.
Jocke besatthet av Chrippa och Linnea sitter i då han dagligen tar sig tid att skriva till sott före detta hatobjekt på Flashback om vad han vill få här, i Chrippas tråd. För inte har han skaffat en paradoxical vänskap vän med en flashbackare? Då försvinner all hans trovärdigjet, det måste du väl hålla med om? Han brukade jaga din identitet och nu är ni vänner helt plötsligt. Har du hört om någon deadline för när ska han släppa paret? När hans rättegång närmar sig eller vill han hata och förfölja dom lika länge som A?

Kom med bevis för stämplingarna som du hävdar är äkta. Kan du lyckas med det? Det har väl redan börjat pratas om det i grupper utanför Flashback?
Citera
2025-05-04, 08:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Vem hänvisar du till? Har för mig att chrippa inte blivit dömd för något av det du pratar om. Varför tar diabetiker sprutor framför barn?

Man är förståndshandikappad om man är rädd för en person men ändå provocerar personen.

Varför fotar hans tjej (L) när han tar sprutor i gutten framför ungen och sedan lägger ut det för alla att se på nätet när de bråkat? Det tycker jag ni som hävdar att detta paret är så underbart och hälsosamt ska fundera över.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-05-04 kl. 08:08.
Citera
2025-05-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Japp, Chrippa är inte dömd för något av detta än. Detta är alltså rent förtal, apropå att polisen sitter här 24/7 enligt Chrippas hatare.

Ni Chrippahatare borde väl inneha tillräcklig intellektuell kapacitet för att förstå att Ni isåfall ligger illa till rent rättsligt.

För det första. Jag hatar inte Chrippa. Jag avskyr handlingarna han gör och har lika stor rätt att få uttrycka det som du själv gör mot andra.

För det andra, kan du se att du gör samma som du anklagar andra för.
Om inte är du blind.
I stort sett alla härinne har begått grovt förtal. Du har, jag har.

Och man får diskutera sånt som inte har gått till fällande dom. Det borde du veta som deltar.

Oja, polisen har koll på flashback. Mest i andra trådar så klart. Det finns mängder av utredningar där flashback nämns.
Naturligtvis har tex eko haft koll på vad som har skrivits i denna tråd. Det kallas att utreda. Precis som de har koll på Instagram, youtube osv. Även polisen har blivit moderna och det mesta skrivs nog inte med papper och penna.
Det finns ju mumma för dom eftersom vissa så glatt delar med sig av information genom orden Chrippa ska försvaras ända in i benmärgen.
Senast redigerad av 111-111 2025-05-04 kl. 10:09.
Citera
2025-05-04, 09:46
Medlem
Citat:
Ja nu riskerar han att sitta några år istället, han kunde ha löst det bättre för sig.

Jag kollade i fredags och inget på Rask eller Anjo än.

Hans felval är inte bara ett utan en livsstil för honom och för Linnéa.

Jag tror inte det blir något heller. Vi får se.
Citera
2025-05-04, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Varför fotar hans tjej (L) när han tar sprutor i gutten framför ungen och sedan lägger ut det för alla att se på nätet när de bråkat? Det tycker jag ni som hävdar att detta paret är så underbart och hälsosamt ska fundera över.

Det var ju ett gulligt familjefoto, självklart hade det inget med att sätta dit Chrippa att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in