Citat:
Som sagt så måste de väl ändå vara ett par men de vill inte avslöja det ännu på grund av stalkern osv. En man har väl aldrig sin hand på en kvinnas höfte om de inte vore ett par.
Frida sade ju under hösten 2022 i en intervju att det var forfarande stabilt i relationen med Wille fast de hade gjort redan slut då.
Finns egentligen inget som tyder på att de inte vore ett par om man tar i beaktande också all social media aktivitet och hur mycket de umgåtts med varandra på tumanhand osv.
Frida sade ju under hösten 2022 i en intervju att det var forfarande stabilt i relationen med Wille fast de hade gjort redan slut då.
Finns egentligen inget som tyder på att de inte vore ett par om man tar i beaktande också all social media aktivitet och hur mycket de umgåtts med varandra på tumanhand osv.
En del kändisar drar vänskapskortet när de är lite mittemellan och odefinierat. De kanske inte alltid vill säga utåt exakt vad de gör eller alla de umgås med på olika sätt.
Fortsättning i spoiler:
Jag tänker att dels har hon de här med stalkern som förföljt henne men de kan nog vara känsligt med William också. Hon kanske hellre håller de privat tills hon eller Grate lämnat laget eller de är stabila nog att de är värt konsekvenserna. Förbundet kanske också har en del i de om de vill undvika konflikter. Grate flyttades ju ner i B-laget i fjol tex trotts att han var en av få sprinters som kunde kvala i prologerna det året.
Tänker också att Frida verkar vara en rätt driven tjej men även seriös i relationer. De var väll 6-7 år med William ändå? Hon kanske känner att just nu har hon inte tid för en seriös relation utan hon vill få satsa fritt på sin karriär och då kanske de stannar vid att de umgås och har kul tillsammans men att de ändå kan åka på läger spontant och separat utan att kolla läget med varandra.
Men försök förklara en sådan sak för skvaller pressen som vill ha rubriker. Då är de nog lättare att dra vänskaps kortet i alla de olika lägena.
De är ju inte svårare än att hon lägger upp en bild på instagram om de vill gå ut med ett eventuellt förhållande.
Eller så är de så att hon är singel och han just fick en hyfsad offentligt näsbränna om han är sugen men de inte är ömsesidigt…tiden lär väll utvisa detta.
Men jag är med dig gällande handen på höften, det känns inte som han hade lagt den där på tex Linn Svahn eller Jonna Sundling som han också är nära vän med.
Det finns också poddar, minst 2-3 st som hintat om att de kan finnas en ny romans inom längdtruppen men att de inte kan säga mellan vilka. De finns inte super många singlar där, men de gjorde att man började fundera lite mer när bilder lagts upp men det är väll hennes privatliv, så länge hon presterar bra i spåret får hon va singel, nunna eller gift med Grate. Jag hoppas mest hon håller på ett par år längre än hon själv funderat på.
Tänker också att Frida verkar vara en rätt driven tjej men även seriös i relationer. De var väll 6-7 år med William ändå? Hon kanske känner att just nu har hon inte tid för en seriös relation utan hon vill få satsa fritt på sin karriär och då kanske de stannar vid att de umgås och har kul tillsammans men att de ändå kan åka på läger spontant och separat utan att kolla läget med varandra.
Men försök förklara en sådan sak för skvaller pressen som vill ha rubriker. Då är de nog lättare att dra vänskaps kortet i alla de olika lägena.
De är ju inte svårare än att hon lägger upp en bild på instagram om de vill gå ut med ett eventuellt förhållande.
Eller så är de så att hon är singel och han just fick en hyfsad offentligt näsbränna om han är sugen men de inte är ömsesidigt…tiden lär väll utvisa detta.
Men jag är med dig gällande handen på höften, det känns inte som han hade lagt den där på tex Linn Svahn eller Jonna Sundling som han också är nära vän med.
Det finns också poddar, minst 2-3 st som hintat om att de kan finnas en ny romans inom längdtruppen men att de inte kan säga mellan vilka. De finns inte super många singlar där, men de gjorde att man började fundera lite mer när bilder lagts upp men det är väll hennes privatliv, så länge hon presterar bra i spåret får hon va singel, nunna eller gift med Grate. Jag hoppas mest hon håller på ett par år längre än hon själv funderat på.
Vi får väll se om 10 år vem som finns där då om inte annat
__________________
Senast redigerad av Fruktflugor 2025-05-03 kl. 17:16.
Senast redigerad av Fruktflugor 2025-05-03 kl. 17:16.